Lien Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hmm.. Dette ser bra ut Ser ut til at vi har blitt en gjeng med E23 elskere på forumet! Dere må komme på 02/classic treffet på lillehammer 20-22 august og vise frem doningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Artig med gamle 7'ere. Veldig spessielt karosseri, men jeg har lært å like det Hadde vært morro å stilt opp mannssterke med e23 i lange baner på treffet på Lillehammer. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Tar du turen dit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Ja, er planen å ta en tur dit visst alt går som jeg vil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Takker for det. Bilen din var ikke så værst sist gang jeg så den heller. Ble du ferdig med manuell ombygginga i helga? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hvis du bygger om til manuell så tar jeg turen til Hønefoss en dag for å se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hvis du bygger om til manuell så tar jeg turen til Hønefoss en dag for å se hvordan det går kjører bilen med manuell nå starter og går... har noen problemer bare, glemte svinghjulslager og kjører med 12v clutch:/ vet dere om e24 front passer på syveren, eller om noen har sånn bbs fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 E24 front er ca 10cm smalere.. Skal du ha noe lignende må du gå for gamel front og us grill og lyktebraketer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 ok:( skulle hatt noe så den blir litt lavere i fronten.. har senka bilen foran med toyota supra fjærer, ble den 10ganger stivere i tillegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Skikkelige mafiavogner, disse gamle syverne Likte best de første felgene du prøvde på. Passet best med old school felger til old school bil, synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Er moro å kjøre 745i med manuell Må nesten ha forsterket clutch når man bygger om, original blir litt slapp ved ladetrykk på over 1 bar. Kjører sachs 765 trykkplate og original lamell på min nå og det fungerer fint, men regner med det trengs 6 eller 4 puck lamell også hvis man skal hente ut ytterligere mer krefter. Stemmer for de første felgene jeg også, syns de kledde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 virker som det går tusen ganger bedre med manuell.. hehe.. mangler bare rondell 58 felger 10" bak nå så.. hehe kjører foresten med e30 m3 svinghjul dårlig, råd så derfor jeg ikke har noe forsterka trykkplate og lamell nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Mulig de hadde blit pent med et highline baksete i bilen din, stripene går samme veien som stolene forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Får du tak i det så.. Lykke til! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå