Gå til innhold

E23 745i

Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja, hadde vært saker med et Highline interiør. Får ta det etterhvert om jeg kommer over noe. Blir først og fremst morro å få den på veien. Etter rustsveising er ferdig må det nye bremserør og sikkert en del foringer til før den blir trivelig å kjøre med.

Mange som har lyst på manuell ser jeg og det skal jeg ha også siden girkassa som sitter i nå bare rygger :) Jeg kan si fra når jeg begynner med det jeg Lien, så kan du se om du er i tur-humør da :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kim@etnorgeikrig.com: Det har jeg finni ut også. Det er utrolig billig med orginale bremserør på BMW. Også er de jo så grønne å fine :)

Takker for tilbudet om automat. Men blir nok manuell gitt.

bmwolsen: Strøkne biler du har. Den blå er ikke den som var på vårmønstringa til BMWCCN i fjor. Nylig importert da?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var på vår treffet med i fjor. Den kom inn i jan 08.

Får se hva det blir med den etter hvert. Lysten er jo der til å senke den også.... Så noen skrudde BBS slik du hadde på ett av bilden av din hadde jo hvert helt konge. Men de er ikke så lette å få tak synes jeg.

Holder utkikk etter de da så dukker det vel opp noen etter hvert.

P1010130.jpg

bildernov2008097.jpg

Lykke till med sveisinga av bilen. Begynner å nerme meg med slik jobb

på den sorte min å ser jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjer det noe her da? Du har vel fått noe inspirasjon fra helga du og? :)

Heisann!

Nei har ikke skjedd noe mer med denne gitt. Den uka jeg tenkte jeg skulle jobbe med E30'n ble mest venting på deler og når de først kom ble det feil. Forrige uke ble jo ganske kort siden vi pojkarna var på tur til Tyskland :bart: Denne uka har jeg vært 2 dager hos Thorbjørn og prøvd å hjelpe han etter beste evne med E30 hans. I går dro vi inn bilen til Rune i garasjen hos meg for å gjøre en innsats for å få den klar. Mer har jeg rett og slett ikke fått tid til :( Om noen synes det er veldig artig å lese syt og unnskyldinger fra meg står det mer i tråden om E30'n min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=75143&start=165 :)

MEN har ikke gitt opp denne bilen altså, den skal på veien! :bmw:

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...