Dralle Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Er det noe fremgang her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei Nei desverre. Har ikke fått tid til denne bilen på ei god stund nå. Men har endelig klart å få banebilen 99% klar så der er det muligheter for å dra inn denne igjen, har vært fristende å jobbe med den siden jeg ikke fikk kjørt noe på bane i fjor. Må gjøre et rykk for å bli ferdig med ene siden av sjuer'n nå. Er ikke noe banetreff til helga så jeg håper på å få gjort litt da Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Her har det vel skjedd temmelig mye siden sist Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Nja.. har jo ikke skjedd nok, men bakskjerm og bakplate har jo havna på plass igjen. Den skal nok bli klar en gang, men når gjenstår å se Om det blir til sommer'n er jeg i tvil om på nuværende tidspunkt. Er vel derfor det ikke har blitt så mye oppdateringer her heller. Godt nytt år til e23-folket som leser her Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Visste ikke om denne jeg, fatter ikke at du klarer flere prosjekter samtidig! Får jo hjerte feil av bare en jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Visste ikke om denne jeg, fatter ikke at du klarer flere prosjekter samtidig! Får jo hjerte feil av bare en jeg.... Så går det jaggu sakte her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Skjedde med gamle E23 karroseriet mitt da? Gamle hjertet til den banker godt i e30 mi nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Skjedde med gamle E23 karroseriet mitt da? Gamle hjertet til den banker godt i e30 mi nå Yeah, what a shame.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Nei det synes jeg ikke gitt heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Skjedde med gamle E23 karroseriet mitt da? Gamle hjertet til den banker godt i e30 mi nå Den står her temmelig lik som når jeg henta den hos deg den. Artig at du har fått i gang motoren i e30'n da Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå