Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål om hella sine sorte DE lykter, hvorfor er de så veldig populære og hvorfor er de så mye dyrere enn alt annet?

Gir de et mye bedre lys eller er de bare rett og slett så utrolig mye bedre generelt? Eller er det det at de er dyre bare fordi at det er "Hella"?

Skrevet

De er dyrere enn kina/ebay-lyktene fordi det er et kvalitetsprodukt og ikke noe billig plast hevet sammen av unger nedi Taiwan.

Og så ser de bra ut da :wink:

Skrevet

kjøp kvalitet, bestiller du fra taiwan,kina eller et annet østlig land risikerer du å irritere deg over dårlig kvalitet.

Det typiske med lykter fra østen er at de er ofte feilkoblet fra fabrikk! slik at du selv må koble dem riktig, noe som kan ta svært lang tid om du ikke vet hvordan du gjør det. Dessuten vil du slite med dårlig kontakt til pæra, noe som lett kan fikses med teip selvfølgelig, men er det ikke greier å bare kjøpe kvalitet da?

Skrevet
Hm, låner denne tråden litt. Hva er en "Svart DE lykt", hva er forskjell fra originallykter? Noen som har et bilde?

Originalt sota og med kryss i fjernlyset :wink:

5hq8po09n7cfx4yl8p89.jpg

efrunda8e5qrhg5f1zp2.jpg

Skrevet
Hm, låner denne tråden litt. Hva er en "Svart DE lykt", hva er forskjell fra originallykter? Noen som har et bilde?

Originalt sota og med kryss i fjernlyset :wink:

Hvilken hensikt har dette 'krysset? :)

Skrevet

Gjenspeiling av det sorte krysset i reflektor som gjør lykten mørk av utseende.

Kampanje på GS nå.

Var ett sett igjen etter min bestilling ble sendt.

CA 3800kr tilsendt i posten. :P

Løp å kjøp!!

Skrevet

Vel, jeg har "kina" kvalitet fra før og er veldig fornøyd med de og det samme var det på den andre e34'n jeg hadde..

Så det eneste man får sånn egentlig er det at det er "kvalitet"?

Skrevet

Er vel litt som med diverse merketøy..

Man betaler for merket mens kvaliteten er mer eller mindre den samme som alt annet som lages :P

Skrevet

Enkelte legger ikke merke til detaljer vettu. :D

Neida. I mange tilfeller er det slik du sier Joatle.

Hur det er med lyktene jeg har kjøpt vet jeg ikke, og det bryr meg ikke heller.

Men vet med sikkerhet at enkelte billigvarer er markant dårligere enn fullpriset "merke"vare.

Skrevet

Joda, ofte får man jo hva man betaler for :P

Men liksom med ei lykt som bare settes på plass og står der uten bevegelser eller annen belastning så kan det ikke ha såå mye å si :P

Men sorte DE ser jo greit ut, det gjør det ;)

Skrevet

er stor forskjell på billige og dyre lykter da.. billigdrit fylles jo med vann etter 15min. kjøpte grøftelys med linse fra GS, disse var det dogg i etter første kjøretur i fugtig vær..

i tillegg er det jo lyktene som sørger for at du ser veien. greit å bruke litt penger på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...