Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det flere som har lurt på hvordan det går med prosjektet, det har stort sett vært skruing dag og natt så jeg har ikke fått lagt ut noe enda.

Dette er motor kasse forstilling og bakstilling fra den gamle drfting/herje bilen, men siden det karosseriet var så slitent, etter taking ol :) bygger vi ny bil og ny motor.

Dette er en s50 b30 som er bygga helt på nytt med bla

Nye

stempler

råder

kammer

datasprut

Vortech kompressor osv

Effekter bør havne på 6?? hk, men har dsv ikke bremsa den enda så jeg putter i gamle motoren på 300 hk først. ( original M3 )

På bilen er det bla

K-sport understell

bur

hyd håndbrekk

4 punkt seler

bensin tank bak

GTR panser

div nye instrumenter

osv osv

Bilen er ikke helt ferdig enda og det er drifting på rudskogen om en uke så nå må jeg ut og jobbe.

Takk til Conan og Alxz som har vært her til 2 og 3 om natta og skrudd bil :)

paz0rvng0165mlwwmvr8.jpg

1scquemcrzeau037g7z7.jpg

iq0qlxr7uh0nrd7of6ro.jpg

xdwnzneqbliexzk9mdq6.jpg

9e0vctoyimyu01spjcwm.jpg

6xu1mv83e9crsxtafyuo.jpg

3a72o6r18p5ira3rtqyw.jpg

Skrevet
200hk pr liter er jo ikke så værst. ;)

den Vortech pressa, er det samma som Ess bruker på noen av sine kit?

Det er nesten den samme,dette er en hybrid versjon, den er litt større, men samme type kompressor, det var den største de hadde :)

Skrevet

Rillene i panser er ment for og få ut varmen fra pressa. Begge sider er for at det skal bli likt på begge sider. ICn skal ikke sitte der nei :)

Skrevet
Den IC'n,er den effektivitets-testa med de åpningene plassert der ? Virka lite optimalt..

ICn? det er ikke oljekjøleren du mener da?

Haha.....ja det hjalp å klikke på bildet og forstørre det ja,var visst ingen IC likevel :lol:

Begynte å lure... :wink:

Skrevet
Rillene i panser er ment for og få ut varmen fra pressa. Begge sider er for at det skal bli likt på begge sider. ICn skal ikke sitte der nei :)

Som du ser,trenger eg briller.... :roll: hehe...forveksla oljekjøler med IC :oops:

Skrevet

Tar en liten oppsumering jeg, det er ikke montert intercooler eller oljekjøler på bildene, det er kun radiatoren, rillene er en kopi av de GTR rillene som brukes i racing, rattet husker jeg ikke hva jeg betalte for, men kjøpte det hos pedersen Racing for et par år siden og er veldig fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...