M3 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Nå er det flere som har lurt på hvordan det går med prosjektet, det har stort sett vært skruing dag og natt så jeg har ikke fått lagt ut noe enda. Dette er motor kasse forstilling og bakstilling fra den gamle drfting/herje bilen, men siden det karosseriet var så slitent, etter taking ol bygger vi ny bil og ny motor. Dette er en s50 b30 som er bygga helt på nytt med bla Nye stempler råder kammer datasprut Vortech kompressor osv Effekter bør havne på 6?? hk, men har dsv ikke bremsa den enda så jeg putter i gamle motoren på 300 hk først. ( original M3 ) På bilen er det bla K-sport understell bur hyd håndbrekk 4 punkt seler bensin tank bak GTR panser div nye instrumenter osv osv Bilen er ikke helt ferdig enda og det er drifting på rudskogen om en uke så nå må jeg ut og jobbe. Takk til Conan og Alxz som har vært her til 2 og 3 om natta og skrudd bil
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 200hk pr liter er jo ikke så værst. den Vortech pressa, er det samma som Ess bruker på noen av sine kit?
conan Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Legger ut bilder fra tidligere i prossessen her jeg
M3 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 200hk pr liter er jo ikke så værst. den Vortech pressa, er det samma som Ess bruker på noen av sine kit? Det er nesten den samme,dette er en hybrid versjon, den er litt større, men samme type kompressor, det var den største de hadde
Steffen Røssland Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 tøft prosjekt! hvor er rattet ditt kjøpt, og hvor mye kosta det?
ZhilleN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Likte ikke helt det pansergreiene, men ser tøft ut det du driver med, stå på
E36Cab1 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Den IC'n,er den effektivitets-testa med de åpningene plassert der ? Virka lite optimalt..
conan Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Rillene i panser er ment for og få ut varmen fra pressa. Begge sider er for at det skal bli likt på begge sider. ICn skal ikke sitte der nei
DreRacing@ Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Den IC'n,er den effektivitets-testa med de åpningene plassert der ? Virka lite optimalt.. ICn? det er ikke oljekjøleren du mener da?
E36Cab1 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Den IC'n,er den effektivitets-testa med de åpningene plassert der ? Virka lite optimalt.. ICn? det er ikke oljekjøleren du mener da? Haha.....ja det hjalp å klikke på bildet og forstørre det ja,var visst ingen IC likevel Begynte å lure...
E36Cab1 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Rillene i panser er ment for og få ut varmen fra pressa. Begge sider er for at det skal bli likt på begge sider. ICn skal ikke sitte der nei Som du ser,trenger eg briller.... hehe...forveksla oljekjøler med IC
M3 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Tar en liten oppsumering jeg, det er ikke montert intercooler eller oljekjøler på bildene, det er kun radiatoren, rillene er en kopi av de GTR rillene som brukes i racing, rattet husker jeg ikke hva jeg betalte for, men kjøpte det hos pedersen Racing for et par år siden og er veldig fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå