Otis Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hallo Selger 4 stk felger av, for meg, et ukjent merke. Alle felgene er 18x8 med ET20. Alle dekkene har meget bra mønster dybde. 5-7 mm 2 av dekkene er av typen Nankang Ultra Sport 2. De 2 andre dekkene er av typen Tyfoon Successor. Alle felgene har en merking på innersiden som tilsier at de tåler 630 kg. Alle felgene har en slik plast ring, for å passe E39. Den ene felgen har et sprekk på baksiden/innersiden, så det dekket har da lekket all luft ut, vet ikke om felgen kan/bør brukes, men antar at den IKKE bør brukes. Om den kan repareres, ANER jeg IKKE. Det skal dog sies, at dekket er 100% ok, såvidt jeg ser. En annen felg har en bulk på innersiden/baksiden, men dekket er fullt av luft og da skal felgen kunne brukes, i følge 2 dekk forhandlere. Ett dekk har en bulk utover, og BØR da IKKE brukes, i følge 2 dekk forhandlere. Dette er også i samsvar med andre forumganger her. 3 av felgene er noe kantkjørt, i liten eller større grad. Den siste felgen er ikke kantkjørt, men har allikevel enkelte skrammer/lakkskade. Dette gjelder også for alle de andre felgene. INGEN av felgene er 100% strøken. Jeg selger felgene da jeg vil ha 17" istedenfor. Jeg personlig har aldri brukt disse dekkene/felgene, da jeg kjøpte bilen med felgene i november -08. Hadde håpet å få 2000,- for alt sammen, men bud er fullt ut akseptert. Uansett sum Det er også mulighet for å komme med bytte forslag. EDIT: La til bilder av de 2 forskjellige dekk mønstrene. Mønster dybde er minimum 5 mm på alle dekk, på 2 dekk tror faktisk det er opptill 6-7 mm dekk mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Jeg tror at jeg ønsker meg at denne tråden min skal komme til toppen igjen... Jeg vil i tillegg tilføye den informasjonen om at jeg akter å kaste dekkene og felgene nå til fredag denne uken som nå kommer opp, da jeg ikke vil ha de stående mer i min ute-bod, siden de opptar for mye plass. Så nå er tiden inne for å kontakte meg for å kjøpe dekk, og felger som man f.eks kan bruke til mye spinning eller noe annet artig, som jeg ikke kommer på. Prisen er det DU ønsker å betale for dem, du kan godt kjøpe 1 felg med dekk eller 2 dekk med felg, ingen krav. Det største kravet er at de skal bort før uka er over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 er muligens int i 2 av dekkene hvis du gidder å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Kan noen bekrefte at E39 felger passer E34? Jeg har funnet ut at de har samme innpress 20 mm og boltsirkel 5x120. Lastindex er mindre på E34 kontra E39 så det går fra e39 til E34 men ikke motsatt. Er disse fakta korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 passer hvis du bruker sentreringsring 74,2-72,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Jaha, så E39 har 74,2 og E34 bruker 72,5 mm? For såvidt jeg vet så stemmer alt annet, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Takk for det. Har nå faktisk lagt til bilder av dekkmønster av dekkene. Mønsterdybden er minimum 5 mm på alle dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ja, så var det meg igjen da. Jeg hadde egentlig glemt dette litt, men det ser ut til at dekkene blir liggende enda en periode til, pga sykling. Så kasting av dette er utsatt til slutten av juni -09. Så ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Da kan jeg meddele at dekkene med felgene er kastet. Så da kan denne saken stenges for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå