Bimmerchris Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg kjøpte bilen av en kar fra Trondheim i Oktober 2008. Bilen har blitt lite brukt fram til April i år pga snø og salt og dritt. Luftet den litt på tørre dager,men har ellers stått i garasjen. Den har rullet ca 160.000km og er en 1995 modell. Dette er gjort med bilen: - Rieger øyelokk - BM short-shifter - M-frontfanger - M-sideskjørt - M-bakfanger - M-tech understell - Pioneer spiller - Scorpion STW M3 bakpotte - M3 speil,elektriske og med varme - M-sidelister - AE-ringer - GT-splittere (venter på de) - KN-innsatsfilter - M3 baklykter - Rieger Flash bakfanger (ligger hos lakkereren) - Ukjent vinge (Rieger?) - Sotede vinduer rund baut Har ikke planer om å gjøre noe spesielt mer med bilen,ihvertfall ikke i sommer. Nå skal den bare brukes,og taket har vært nede en god del ganger alt. Den bruker ikke olje og vann,og motoren virker meget velholdt. For ett par uker siden var det vårshining og da ble hele bilen utsatt for en Meguiars 3-steps omgang. Skinnet ble renset og cabben ble renset og impregnert. Bilen har sportsratt,M-girspak og div M-detaljer innvendig. Her er bilen pr dags dato. Litt støvete og møkkete,men det kommer nye så fort jeg har litt fritid. Ikke helt fornøyd med vinga,men den satt på bilen da jeg kjøpte den,så foreløpig får den være der.
Bimmerchris Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Symaskin-motor Ble en 318 da denne kun blir brukt som en cruisingbil. Kunne selvfølgelig gått for en 320,men pga litt mindre forbruk og at denne hadde riktig km.stand og virket velholdt,så falt valget på denne. Motor er selvfølgelig gøy,men føler at jeg kjørte fra meg litt med min forrige bil. En småtrimmet 1998 modell 200sx s14a. Har i tillegg fått en liten krabat sommeren 2008 så da var det fornuften som seiret denne gangen
Mexos Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Symaskin-motor Ble en 318 da denne kun blir brukt som en cruisingbil. Kunne selvfølgelig gått for en 320,men pga litt mindre forbruk og at denne hadde riktig km.stand og virket velholdt,så falt valget på denne. Motor er selvfølgelig gøy,men føler at jeg kjørte fra meg litt med min forrige bil. En småtrimmet 1998 modell 200sx s14a. Har i tillegg fått en liten krabat sommeren 2008 så da var det fornuften som seiret denne gangen Trenger ikke unnskylde en 318 Motoren skal kun du bekymre deg om, og er du fornøyd så er jo det det viktigste Av og til må man tenke fornuftig
EirikL Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 E36 cab er i utgangspunktet en lekker bil og denne har ikke mistet sjarmen MEN, synes du skulle bytte vingen med en E46 M3-leppe. Mye penere og mer elegant.
E36Cab1 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Fin bil,men er ingen fan av lyktelister.... og finnes det virkelig M3 baklykter?!?
Bimmerchris Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 E36 cab er i utgangspunktet en lekker bil og denne har ikke mistet sjarmen MEN, synes du skulle bytte vingen med en E46 M3-leppe. Mye penere og mer elegant. Takker Hmm,har du link til ett bilde av denne?
Bimmerchris Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Fin bil,men er ingen fan av lyktelister....og finnes det virkelig M3 baklykter?!? Lyktelister på E36 er nice synes jeg Om det finnes M3 lykter vet jeg ikke,men mange som kaller dem det så da fulgte jeg bare strømmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå