Bimmerchris Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Har en bakfanger som har sittet på en E36 cab,med diffusor for dobbelt utløp. Farge cossmossvart. Fangeren er hel,men lakken har flasset litt der hvor diffusoren treffer fangeren på begge sider. Regner med at man skal lakkere denne uansett så dette er ikke noe problem. Selges med lister. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 starter med 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Dette er ikke m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Dette er ikke m3? Veldig usikker. Hvordan ser jeg forskjell på org. fanger med diffusor og m3 fanger? Sammenlignet med m3 fangeren som selges på www.st-import.no så ser min veldig lik ut. Jeg kan godt ta ett par bedre bilder imorgen,i bedre lys,hvis det gir deg svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 starter med 500 Bud notert! Lar denne gå ut uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Dette er ikke m3? Veldig usikker. Hvordan ser jeg forskjell på org. fanger med diffusor og m3 fanger? Sammenlignet med m3 fangeren som selges på www.st-import.no så ser min veldig lik ut. Jeg kan godt ta ett par bedre bilder imorgen,i bedre lys,hvis det gir deg svar på spørsmålet ditt. Ja, hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Dette er M3 bakfanger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 gir 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Dette er M3 bakfanger ja. Takk for oppklaringen. Tok uansett noen bilder som kommer imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 gir 700 Bud notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 2 nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 800,- er bydd pr pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Bud mottat! Dersom noen byr 1000,- så avsluttes budrunden,hvis ikke går den ut uken. Fangeren må eventuelt hentes i Sarpsborg,eller så må kjøper betale frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå