BMWPower Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Har en bra M5 motor S38B36 som jeg vurdrer å selge pga uforutsette kostader Motoren er uten girkasse, kommer fra en 1991mod. Km skal ifølge han jeg kjøpte den av være ca 130tkm, har ingen dokumentasjon på det så det tas med en klype salt Har ligget på lager ubrukt i noen år, så det er ikke umulilg at det stemmer. Det mangler deksel fremme pluss tennplugg ledinger, ellers komplett med oljekjøler og servopumpe. Bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Med komplett mener du at den har ledningsnett og hjerne? og diverse andre deler som lmm, dynamo, starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Denne vil jeg ha, skal du ikke bygge turbo alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Skal bygge jo, men blir bare litt utsatt pga et lite drifting uhell på banen i går Selger kun motoren hvis jeg får en bra pris for den. Skal sjekke hva som var på motoren, husker ikke helt i farten,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 mye som mangler for å starte den opp bortsett fra girkasse?? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hørte no rykte om en skade... Den som var sååå fin. Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Skal bygge jo, men blir bare litt utsatt pga et lite drifting uhell på banen i går Selger kun motoren hvis jeg får en bra pris for den.Skal sjekke hva som var på motoren, husker ikke helt i farten,hehe.. Seriøst?? hva skjedde? Jeg måtte gå i tre tiden jeg så jeg fikk det tydligvis ikke med meg! Får ikke håpe det var mye, bilen din var virkelig flott!! Edit: Såg i den andre tråden hva som hadde hendt Det var virkelig synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå