Lars89 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kan si meg enig i den... Første e tenkte når e kræsja i en annen bil var "håper e ikke har drept/skada noen andre". (hadde heldigvis ikke det..) At e satt der selv fastklemt med knust bein kom litt i andre rekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 huff, det der er ekkelt å se på.. snakk om tankevekker.. grøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Jeg fikk en motorsyklist i fronten for noen år siden(ekstra jævlig når du er aktiv i mc-miljøet selv.) og jeg var ute av bilen og sjekket til karen som kjørte sykkelen før bilen hadde rukket å daue etter jeg vrei av tenninga. Jeg gir egentlig litt faen i meg selv, så lenge det går bra med de rundt meg. Hadde ikke kunnet leve med meg selv hvis jeg hadde skadet/drept noen. Det gikk heldigvis veldig bra med karen på sykkelen, siden han hadde lav fart, og jeg sto stille(I et T-Kryss). Også bruker jeg ALLTID setebeltet, uansett. Hvorfor kjøre fort og farlig, når man kan kjøre sakte og sidelengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Som noen andre har nevnt er min største frykt å skade/drepe noen andre enn meg selv hvis jeg ender opp i en alvorlig bilulykke. Det er en helt forferdelig tanke, som får meg til å kjøre mest mulig ifølge trafikkreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå