Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss du har sett på E36 så er fangeren festet i støtfangerbjelken med klips. Den er også skrudd sammen i innerskjermer og noen svake deksler mellom fanger og plata under motoren mener jeg.. Hvertfall , bjelken stod igjen på bilen, så fangeren har de rivd av denne..

Skrevet
Dette skulle gutta fra "langfingrede idioter" tråden sett. hehe.

Synd folk ikke kan tjene sine egne penger og kjøpe sine egne deler

Jeg har naturligvis observert denne tråden også og fått med meg de heller groteske forslagene til hvordan man kan avstraffe disse taperne som ikke vet forskjell på mitt og ditt.

La meg gjøre dette helt klart... jeg har heller ikke sympati med folk som stjeler eller gjør andre for fortredt, men jeg gjør meg ikke til voldsmann av den grunn. Er en person som banker neglene til en annen person flate med en kulehammer bedre enn en person som stjeler en støtfanger ?

Jeg forstår naturligvis frustrasjonen over å få noe stjålet eller ødelagt, men hvis vi alle skulle hevne oss på denne måten i et totalt anarki er jeg sikker på samfunnet vi lever i blir alt annet enn hyggelig. I enkelte muslimske land (bl.a Somalia) praktiseres sharialovgivning og den medfører at man bl.a kan få en hånd kappet av for tyveri... eller bli henrettet for å ha blitt voldtatt. Tror du at det er mindre vold og tyverier i Somalia enn i Norge av den grunn ?

Det beste er nok å hurtigst mulig glemme støtfangeren samt håpe på at vedkommende som stjal støtfangeren en eller annen gang får sin rettmessige straff gjennom rettsystemet og ikke minst hjelp til å få livet på rett kjøl.

Skrevet
Dette skulle gutta fra "langfingrede idioter" tråden sett. hehe.

Synd folk ikke kan tjene sine egne penger og kjøpe sine egne deler

Jeg har naturligvis observert denne tråden også og fått med meg de heller groteske forslagene til hvordan man kan avstraffe disse taperne som ikke vet forskjell på mitt og ditt.

La meg gjøre dette helt klart... jeg har heller ikke sympati med folk som stjeler eller gjør andre for fortredt, men jeg gjør meg ikke til voldsmann av den grunn. Er en person som banker neglene til en annen person flate med en kulehammer bedre enn en person som stjeler en støtfanger ?

Jeg forstår naturligvis frustrasjonen over å få noe stjålet eller ødelagt, men hvis vi alle skulle hevne oss på denne måten i et totalt anarki er jeg sikker på samfunnet vi lever i blir alt annet enn hyggelig. I enkelte muslimske land (bl.a Somalia) praktiseres sharialovgivning og den medfører at man bl.a kan få en hånd kappet av for tyveri... eller bli henrettet for å ha blitt voldtatt. Tror du at det er mindre vold og tyverier i Somalia enn i Norge av den grunn ?

Det beste er nok å hurtigst mulig glemme støtfangeren samt håpe på at vedkommende som stjal støtfangeren en eller annen gang får sin rettmessige straff gjennom rettsystemet og ikke minst hjelp til å få livet på rett kjøl.

+1 :)

Skrevet

Sånne folk "sku fanmæ vært bløgga kål-åpen me en sløv smørkniv" som vi sier i fra nord hvor jeg kommer fra.

Skrevet

+1. Dagdrømming om alvorlig lemlestelse reparerer ingen støtfangere.

Men fy faen så sint du blir på alskens slabbedasker! Noen knuste ruta på bilen min og tok ut stereoen for å kaste den 50 meter vekk. Brukte mange timer på å pønske ut mørke planer for hva jeg skulle gjøre hvis jeg hadde fått tak i de jævlene. Og ingen av de var konstruktive, fx i retning av å reparere ruta.

Skrevet

+1. Dagdrømming om alvorlig lemlestelse reparerer ingen støtfangere.

+1

Hender jeg får lyst å gi noen skikkelig juling, men det er stort sett med tanken og stor i kjeften

Skrevet

men på den annen side høres ikke "skikkelig juling" spesielt farlig ut så jeg hadde ikke kommet noen vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...