Ad|oS Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Som regel lyver bilder på den måten at biler ser bedre ut på dem enn i virkligheten da Men siden du misliker felgene mine så sterkt kan jeg glede deg med at nye felger er på vei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Disse felgene kan jeg selge med et verditap på 2-4 tusen kroner om et år tenker jeg. Kjøper man orginale felger til 20 tusen har de falt minst like mye i verdi, allerede før de er brukt, bare fordi de ikke selges fra forhandler lenger. Kjøpes dyre felger til en bil økes ikke verdien mer enn ca halvparten av hva man kjøpte felgene for. Selges felgene separat vil fremdeles verditapet være veldig stort. Men for all del, skjønner tankegangen din også Jojo, men det jeg mener er at du taper ikke mer på å kjøpe spesielle og samtidig veldig ettertraktede felger (som et fåtall faktisk kjører rundt med) til 25k som f.eks. heter BBS RS. Men jeg forstår jo også at 25k ikke er en sum man bare kan dra frem fra baklomma når som helst.. Iallefall ikke hos meg. Jeg er iallefall litt sånn at jeg heller vil spare litt for å da få noe som ikke mange andre har Blir spennende å se de nye felgene som er på vei Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Blir tap uansett, bare mer med dyre felger... Dessuten, fort gjort å ødelegge en felg, og da må man nesten fikse dem opp igjen for et par lapper siden de er såpass dyre Satser på det blir bra med nye felger og mindre gummi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Blir tap uansett, bare mer med dyre felger... Ikke hvis felgene er sjeldne Iallefall ikke hvis man skal regne prosentandelen av kjøpssummen Høhø..nei, nå legger vi denne diskusjonen død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 En liten kjedelig updat: Nye felger ble bestilt, men da de kom hadde det falt av lodd, det var feil dekkdim og hakk i den ene felgen. Litt provoserende. Håper det løser seg snart hvertfall, for er klar for nye felger. Gull-felgene er solgt til dirtydicky, og nå kjører jeg altså på BBS RC igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kan det stemme at du var i Mandal lørdags kveld. Synes jeg så den bilen med gull felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Var nok ikke meg, men kan være Dirtydicky. Har jo begge mørke E36 coupe, og nå har jo han gullfelgene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Ok, da var det nok den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Da var deler av bilen polert oppigjen med maskin. Har ekstremt myk lakk på den, så selv om den var så å si ripefri for under 2mnd siden var det kommet vaskeriper igjen. Satser på at jeg fikk vekk de fleste i dag... Etter polering gikk jeg over med Chemical Guys Vertua Bond og deretter Victoria Concourse Wax. Ble bare deler av bilen i dag, så skal se om jeg ikke får tatt resten i morgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 skal du ha premie på gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Er nok ikke håp om det med såpass med defekter og ødelagte felger på bilen Men går å irriterer meg så mye over vaskeripene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 haha trodde du hadde fått felgene jeg... lyst å sende en teaser på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Ingen teaser når du ikke gidder hjelpe meg med senkesett haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 lær deg heller å avtale timer du! ikke alle sitter på ræva for å vente på å bli oppringt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå