Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse felgene kan jeg selge med et verditap på 2-4 tusen kroner om et år tenker jeg. Kjøper man orginale felger til 20 tusen har de falt minst like mye i verdi, allerede før de er brukt, bare fordi de ikke selges fra forhandler lenger.

Kjøpes dyre felger til en bil økes ikke verdien mer enn ca halvparten av hva man kjøpte felgene for. Selges felgene separat vil fremdeles verditapet være veldig stort. Men for all del, skjønner tankegangen din også :wink:

Jojo, men det jeg mener er at du taper ikke mer på å kjøpe spesielle og samtidig veldig ettertraktede felger (som et fåtall faktisk kjører rundt med) til 25k som f.eks. heter BBS RS.

Men jeg forstår jo også at 25k ikke er en sum man bare kan dra frem fra baklomma når som helst.. Iallefall ikke hos meg.

Jeg er iallefall litt sånn at jeg heller vil spare litt for å da få noe som ikke mange andre har :)

Blir spennende å se de nye felgene som er på vei ;) Grom bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tap uansett, bare mer med dyre felger... Dessuten, fort gjort å ødelegge en felg, og da må man nesten fikse dem opp igjen for et par lapper siden de er såpass dyre :wink:

Satser på det blir bra med nye felger og mindre gummi ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tap uansett, bare mer med dyre felger...

Ikke hvis felgene er sjeldne ;)

Iallefall ikke hvis man skal regne prosentandelen av kjøpssummen :roll: Høhø..nei, nå legger vi denne diskusjonen død :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kjedelig updat:

Nye felger ble bestilt, men da de kom hadde det falt av lodd, det var feil dekkdim og hakk i den ene felgen. Litt provoserende. Håper det løser seg snart hvertfall, for er klar for nye felger.

Gull-felgene er solgt til dirtydicky, og nå kjører jeg altså på BBS RC igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var deler av bilen polert oppigjen med maskin. Har ekstremt myk lakk på den, så selv om den var så å si ripefri for under 2mnd siden var det kommet vaskeriper igjen. Satser på at jeg fikk vekk de fleste i dag...

Etter polering gikk jeg over med Chemical Guys Vertua Bond og deretter Victoria Concourse Wax. Ble bare deler av bilen i dag, så skal se om jeg ikke får tatt resten i morgen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...