Superbeetle Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fortsatt en utrolig pen E36 dette! De gule lyktene har bare "alt" å si på hvordan den skiller seg fra mengden, men å finne noen bra blinklys tror jeg kan bli litt vanskelig. Er ikke sikker på om verken oransje el hvite blir så bra.. Bbs Lm (*host* replica) er jo snart like vanlig som de gullfergene fra gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 BBS LM er jo de felgene jeg helst ville ha med gullsenter, så ja, har absolutt vurdert å få lakkert senter på dem. Hvis jeg beholder bilen over vinteren blir det kanskje vurdert seriøst. Men likte heller ikke fargen på gullfelgene heller så godt. Var ikke "bling" nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Sende dem inn til en gullsmed da vettu. Få dem belagt med 24 karat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Fortsatt en utrolig pen E36 dette! De gule lyktene har bare "alt" å si på hvordan den skiller seg fra mengden, men å finne noen bra blinklys tror jeg kan bli litt vanskelig. Er ikke sikker på om verken oransje el hvite blir så bra..Bbs Lm (*host* replica) er jo snart like vanlig som de gullfergene fra gs.. Skiller bilen litt ut med gule lykter, men gir ikke et såå stort blikkfang heller... Litt synd egentlig Hehe, er fullt klar over at med "lett tilgjengelige" replika felger blir det jo mer vanlig. Likevel liker jeg disse felgene mye bedre enn Goldline. Synd egentlig, men slik er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Hehe, er fullt klar over at med "lett tilgjengelige" replika felger blir det jo mer vanlig. Likevel liker jeg disse felgene mye bedre enn Goldline. Synd egentlig, men slik er det bare... ..og LM tror jeg ikke det går ann å bli lei samt. at de alltid er "in". Disse felgene er waaaay over goldline. Det ble rett og slett dritnice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 jeg syntesfelgene mangler kant... ser litt små ut, ti å ha en "trappe" kant... men men... nå har jo jeg hvite felger, så hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Enig i uttalelsen "way over goldline". Mye bedre med lm! Skulle dog vært hakket bredere pluss lavere ET så du hadde fått henta litt kant men. Da måtte du vel bare ha begynt å valse osv! Litt mere senk nå, så blir det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 jeg syntesfelgene mangler kant... ser litt små ut, ti å ha en "trappe" kant... men men... nå har jo jeg hvite felger, så hva vet vel jeg... Er desverre ikke så mye kant på dem. Hadde ikke gjort meg noe om det var mer, men de er nå bare laget slik at det ikke er noe særlig kant... Er forresten samme kant foran og bak, selv om felgen bak er bredere enn foran. Men slik er det når bare... Enig i uttalelsen "way over goldline". Mye bedre med lm! Skulle dog vært hakket bredere pluss lavere ET så du hadde fått henta litt kant men. Da måtte du vel bare ha begynt å valse osv! Litt mere senk nå, så blir det vel bra Kjører med 8,5" og 9" nå, men siden jeg ikke vil valse hjulbuene er det nok ikke særlig lurt å ha på noe bredere enn dette. Er uansett godt fonøyd... Kjører forresten med spacere foran nå for å få felgene mer ut enn orginalt. Er vel ET38, og med 5mm spacere blir det ET33. Ganske perfekt nå synes jeg egentlig. Vil tro jeg kan senke 1-2cm nå uten problemer også, så da vil det nok bli bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 koed har noen ok blinkers fra sonar Ser litt bedre ut enn dem du har jeg kjøpte de, jeg borret hull til å ha markeringslys der, og de lekker som fy, selvom det er helt tett rundt der det er hull! men har kjøpt nye helt like nå så for se:P men det er de som ser penest ut til e36 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Jeg har også lm rep. BOMBE Men jeg har bredere kant bak enn foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Tror nok det ville sett litt bedre ut med bredere kant bak, men kan ikke alltid få i både pose og sekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Sand det. Har du slått deg til ro nå da eller fortsatt på leting etter felger med gullsenter`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 han selger nok bilen, og kjøper en bil han faktisk vil ha til våren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 .... satser på det blir bmw å E36 hvertfall. Han har vel hatt et par nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 jepp... dette er jo nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå