Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Bra den blir godt mottatt :D Ble kjøpt i Bergen ja. I løpet av tiden jeg brukte på å hente den var det mange som ville hente den, men heldigvis holdt selger på avtalen vi hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 synes du skal ta flere bilder av den du som er så flink til og ta bilder ellers må jeg si du har fått deg enda en vaker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Det er derfor bilen ligger på "Bilder & filmer / Show-off". Er ikke ment som noe stort prosjekt, men at jeg kommer til å legge inn litt bilder av den i ny og ne når jeg tar noen. Og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ah. Veldig pen bil Årsmod ? Gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Takk Bilen har gått under 200tusen, og er registrert som 1993 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjempe pen 325 du har fått kjøpt deg der var og så litt på den igår på treffet i parken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Jævlig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Bra den blir godt mottatt :D Ble kjøpt i Bergen ja. I løpet av tiden jeg brukte på å hente den var det mange som ville hente den, men heldigvis holdt selger på avtalen vi hadde. Hehe, ja han sa det. Husker jeg ringte til MANGE andre som hadde e36 til salgs men denne var jo sjuk. Ble solgt etter noen timer, til deg! Du var heldig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Dritkul bil, kan jo nesten si at den er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Kjempe pen 325 du har fått kjøpt deg der var og så litt på den igår på treffet i parken Takk for det. Tok en liten kikk på din også, og var ikke så aller verst Hehe, ja han sa det. Husker jeg ringte til MANGE andre som hadde e36 til salgs men denne var jo sjuk. Ble solgt etter noen timer, til deg!Du var heldig der Det som var så greit med denne var at den hadde mye bra utstyr, oppgradering og så bra ut generelt sett. Fint å kunne gjøre en god handel en gang i blant... Dritkul bil, kan jo nesten si at den er perfekt Er mye som ser bra ut når du ikke ser så nøye etter Tar det som et kompliment hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 perfekt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Helt utrolig pen BMW, fantastisk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 sjalu eller mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Takk igjen hehe Ikke misunnelig, bare liker sin egen bil bedre enn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå