///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 så du dette med bremsen selv eller? det skal jo ikke gå an å snu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Så det ikke selv nei, men før de fikset dine feilgrep ( ) var det en slags ulyd, i tillegg til at det ble noen stygge spor i skiva... Ingen av delene nå lengre, så noe hadde du gjort feil som de gjorde rett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 hehe... det burde du jo ha sjekket da ^^ hehe... men fort gjort egentlig... hehe... bra det ordnet seg merker i skiva ja, et par gode brems så er de vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Som om eg he peil på å skru på bil ja Holder meg heller til polering, føler jeg har mer roen på det... Nåja, skal en del til før man får vekk spor på noen millimeter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 du får vente på meg svare på PM snart eller? Hvor for jeg kjøpt skum med beholder til høytrykken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 du får vente på meg svare på PM snart eller? Hvor for jeg kjøpt skum med beholder til høytrykken?? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Da var bilen lagt ut på AutoDB for salg: AutoDB-kode: 1010733 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 2809102137 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Huff. synes ikke du skal selge denne men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Veldig sant, men det er det mest fornuftige å gjøre. Dette er uten tvil den av bilene jeg har vært mest fornøyd med utseendemessig, så liker den veldig godt hehe Men det er viktig å ha litt variasjon, så derfor selges den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Men det er viktig å ha litt variasjon, så derfor selges den. sært! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Flott bil. Dersom du er på jakt etter mer motorkraft, så skjønner jeg hvorfor du selger. Ellers hadde jeg lett beholdt den om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Selger fordi jeg har lyst på noe nytt, noe nyere og noe sprekere, men får nå se hva det blir til. Må ikke selge, og med tanke på prisen jeg krever kan det ta litt tid før jeg får solgt den, så da beholder jeg den bare Ryddet litt i bilpleiesamlinga i dag, så tok litt bilder. Her er bilder av det meste i samlingen. Har massevis av sprayflasker og trykk-kanner med utblandet produkter, men fant ut det ikke var vits å sette opp alle disse også. Hadde tatt for lang tid hehe Fant i ettertid også ut at jeg hadde glemt å sette frem en del ting, men var ikke så mange "viktige ting" Først litt "gruppebilder" av en del ting: Såper Felgprodukter Interiør Litt diverse 5-liters / gallons Polering Pads, microfiber og vaskehansker Familiebilde Det meste av samlinga I tillegg kommer ørten vaskehansker, massevis av microfiber, tørkehåndkler, pads osv også. Mye er til vask, så ikke noe bilde av det i dag hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 du e faen med blitt helt besatt! helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hehe trodde ikke du turte og legge ut bilder av samlingen din en gang jeg men det er litt av en samling ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå