Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEGET pent.. Denne så virkelig bra ut.. Masse riktig utstyr også..

Kjekt å se at du har fått en flott bil igjen etter uhellet :)

Som noen tidligere har lurt på, kan jeg spørre hva du måtte ut med? Og hvor langt under 200. den er kjørt? Ta det gjærne på pm...

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ahaaa er d den bilen du kjøpte for d du fikk igjen av din 328, eller betalte du fullt ut for denne uten å få noe for den?

uansett lekker bil!!!! sorry for lykta. skal love deg skal ta bilder imorg!!! I promisse...:D

Skrevet

Desverre bare delkasko på den gamle bilen, så har jobbet litt for å få denne :wink:

Trenger ikke bekymre deg for de, har fått tak i det fra en annen.

Skrevet
Savner flere bilder her :)

Mobber man grønne E36'er her eller?? jeg har hatt en grønn E36 og den fargen er i forhold til mange andre farger..........

motbydelig.... :P

Word!

Eneste grønnfargen på E36 som funker er british racing green

..tilbake til topic

Meget fin bil du har fått deg! Eneste jeg ville gjort var nye smoked blinklys foran, xenon i grøftelysene og kanskje fjernet øyelokkene. Gleder meg til flere bilder :)

Skrevet

Skjønner ikke helt klagingen på grønn bil. Likte heller ikke grønn bil selv med en gang, men syns den svarte er "kjedelig" i forhold til den grønne. En svart bil ser mer "clean" ut mens den grønne skiller seg litt mer ut. Men for all del, fint med svart bil også :)

Kommer nok litt mer bilder etterhvert, men har ikke lyst å legge ut alt mulig rart :wink:

Skrevet

Flere bilder hadde vært kos :D Likte denne utrolig godt på utsiden, spent på og se åssen den er invendig, motorrom osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...