Richie85 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Dette var en MEGET pen E36! Kledelig med skikkelig BBS felger på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 meget pen bil får egentlig mer og mer lyst på coupe selv igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Flere bilder hadde vært kos Likte denne utrolig godt på utsiden, spent på og se åssen den er invendig, motorrom osv. Innsiden er ikke noe spesiell. Sportskinn interiør med 50/50 bakseter. Ligger jo et bilde her på førstesiden, men ser ikke noen spesiell grunn til å legge ut flere bilder av interiør med det første. Motorrommet er for skittent til at jeg vil ta noen bilder av det og legge ut, men blir rent snart tenker jeg. Dette var en MEGET pen E36! Kledelig med skikkelig BBS felger på den! Bra den faller i smak! meget pen bil får egentlig mer og mer lyst på coupe selv igjen nå. Bare å handle en bra coupe da! Ikke noe å vente på. Mener selv at coupe uten tvil er det peneste karrosseriet på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Etter en liten vask av bilen tok jeg en kjøretur, og fant denne lille "kunstbiten." Passet jo bra for bilen min hehe Et lite felgbilde. Ja, jeg vet de ikke er helt rene og at det ble stygt gjenskinn, men likte det likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 kult felgbilde det andre ble desverre ødelagt bak på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 "Ghetto brakke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onmymind Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Nå kunne du endelig avsløre skjønnheten for resten av verden ja Urettferdig at du skal ha en så strøken bil... Jaja, jeg skal vel bare være glad for at min funker i det hele tatt! Og den er fortsatt fantastisk pen!! Både utseendemessig og motormessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 FIn bil med riktigt utstyr du har fått deg god erstatning for den andre du hadde.. Mye ga du for denne ? Hvor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 "Ghetto brakke" Er jo det folk kaller bilene, så hvorfor ikke spille litt på det Nå kunne du endelig avsløre skjønnheten for resten av verden ja Urettferdig at du skal ha en så strøken bil... Jaja, jeg skal vel bare være glad for at min funker i det hele tatt! Og den er fortsatt fantastisk pen!! Både utseendemessig og motormessig Måtte vente litt før jeg avslørte den for folk Holder seg greit ja, og kommer nok til å bli seendes bedre ut om ikke så lenge. FIn bil med riktigt utstyr du har fått deg god erstatning for den andre du hadde..Mye ga du for denne ? Hvor langt er den gått? Takk for det Har gått rett under 200tusen. Prisen er mellom meg å kjøper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 okay okay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnielsen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Felgene mine hadde passet perfekt på bilen din =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Da jeg skulle delta på Concours d Elegance i dag fant jeg ut at bilen trengte en liten shining. Startet mellom klokka 15 og 16 i går ettermiddag og begynte utvendig. Desverre ble det bare tid for utvendig pleie, og poleringsmaskinen jeg brukte tok kvelden etter jeg hadde gjort meg ferdig med panseret (første panel jeg tok). Dermed gikk alt tregere enn ønsket, og finishen ble langt fra så bra som jeg ville. Da jeg heller ikke fikk tid til innvendig renhold tok jeg valget om at jeg ikke ville delta på Concoursen. Skulle jeg først delta, skulle bilen vises fra sin beste side, og det ble det desverre ikke mulighet for denne gangen. I tillegg til å gå over lakken fikk jeg også vasket inni felgene (tok dem av bilen, en etter en ), vokset dem og lakkert bremsene. Legger i det minste ut et par bilder som viser resultatet av pussen, samt viser et par oppdateringer som er gjort med bilen... Nei, bilen er ikke 100% ren på disse bildene, men skal nevnes at bildene er tatt etter en 2 timers kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 fiint det bilde med GULE lys<3 felger med gull senter der hadde vært Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Bilen er fin den! Men de frontblinkerne har ingenting der å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Er en grunn til at jeg er på jakt etter felger med gull senter ja Tak for det. Er klar over at blinklysene ikke passer helt 100% med tanke på resten, men mangler et bedre alternativ. Oransje blinklys er jeg veldig skeptisk til, men må kanskje prøve det også? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå