Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Vurdert å ta bilder før jeg begynte i dag, men ville ikke sett så mye forskjell med tanke på "renhet", bare hvor mye det skinner på grunn av ASD på plasten. Derfor ble det droppet...

Filterboksen fulgte med bilen da jeg kjøpte den, men skal muligens selges til fordel for noe penere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, de er redigert i hjel, men liker dem likevel :oops:

Det øverste er det jeg liker best, på grunn av effekten man får med mørk himmel, men er nok litt mye redigering som igjen kornete bilde. Det nederste er mindre redigert, og dermed mindre kornete...

jkyclwy59glnuful294n.jpg

jpwfs6gft90z1mn4ym6u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke noise ninja?

Du får vekk mye av støyen, men mister litt av skarpheten.. Dog er det svært lite.. ;) Jeg bruker det på alt av høy-iso bilder.. Om noen har sett de bildene jeg tok i vikinskipet under skøytevm hadde jeg der Iso 1250-1600.. Nå er dette ikke så galt innvendig under de belysningsforholdene i skipet (1400 lux, tv-belysning), men det tok vekk det lille av irriterende støy som var..

Hvordan gjorde du skyene grå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker PS Elements (enklere versjon av PS), så er ikke sikkert at vi har de samme alternativene. Uansett, brukte noe som heter Color Variations, litt Shadow/Highlights og så Burn tool.

Burde kanskje tatt små endringer om gangen for å unngå så mye korning, men hadde ikke tolmodighet til det :wink: Får kanskje ta en nye redigering av bildet når jeg føler for det... Uansett, bildet er jo som bilen. Pen langt fra, men langt fra pen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...