Ad|oS Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Vurdert å ta bilder før jeg begynte i dag, men ville ikke sett så mye forskjell med tanke på "renhet", bare hvor mye det skinner på grunn av ASD på plasten. Derfor ble det droppet... Filterboksen fulgte med bilen da jeg kjøpte den, men skal muligens selges til fordel for noe penere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 snakker vi problemløseren eller? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 To bilder fra en liten photoshoot med Sondre. Kommer sannsynligvis et bilde til senere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 hvor er fokus på bilde 1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Likte det siste bildet godt. De felgene er plommen midt i smøregget på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Fokus på felgene Bra det falt i smak. Liker felgene selv, men blir nok byttet ut med noen som er strøkne snart. Irriterende med kantkjørte felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Blir det gullsenter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Bilde 1 så ut som det var tatt med mobilen Siste bildet var nice! BBS RC er geniale på E36... *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Ja, de er redigert i hjel, men liker dem likevel Det øverste er det jeg liker best, på grunn av effekten man får med mørk himmel, men er nok litt mye redigering som igjen kornete bilde. Det nederste er mindre redigert, og dermed mindre kornete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 det øverste var rått! men bruker du shadow high? slipper så mye korn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Kan du ikke bare bruke noise ninja? Du får vekk mye av støyen, men mister litt av skarpheten.. Dog er det svært lite.. Jeg bruker det på alt av høy-iso bilder.. Om noen har sett de bildene jeg tok i vikinskipet under skøytevm hadde jeg der Iso 1250-1600.. Nå er dette ikke så galt innvendig under de belysningsforholdene i skipet (1400 lux, tv-belysning), men det tok vekk det lille av irriterende støy som var.. Hvordan gjorde du skyene grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 sikkert bare shadow/high man får bare bruke små mengder unsharp mask igjen da vettu kevin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Bruker PS Elements (enklere versjon av PS), så er ikke sikkert at vi har de samme alternativene. Uansett, brukte noe som heter Color Variations, litt Shadow/Highlights og så Burn tool. Burde kanskje tatt små endringer om gangen for å unngå så mye korning, men hadde ikke tolmodighet til det Får kanskje ta en nye redigering av bildet når jeg føler for det... Uansett, bildet er jo som bilen. Pen langt fra, men langt fra pen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 hvor har du kjøpt de runde gule glassa ? og tåkelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Fordi bilen er svart, og da går resten som er inni glassa i ett med bilen Det som er gromt når du har svart bil Synes det ble dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå