Ad|oS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Det gule innerglasset fulgte med "ytterglassene" som jeg kjøpte. Orginale Bosch, så er god kvalitet Ta et lite søk på ebay, og se hva du finner. Koster litt Vurderte gul film på lyktene også (noe som er mye billigere), men fant ut at det ikke ble like pent som med gule glass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Det er film på tåkelysene er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Nope, gule "klarglass" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Steike Lærte jeg noe idag også! Hvorfor bestiller du ikke felger med gullsenter fra gs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Steike Lærte jeg noe idag også!Hvorfor bestiller du ikke felger med gullsenter fra gs ? Man lærer så lenge man lever Fordi det kommer til å være 500 andre E36 i Norge med eksakt samme felger. Ogdet er ikke noe gøy Liker heller ikke hvordan hver av eikene er avrundet (ser veldig firkanta ut). Frister likevel å kjøpe dem da de har det spesielle designet med bred kant, og bredere bak enn foran. Mulig det er et synsbedrag at eikene ser litt firkanta ut, men tar ikke sjansen. Skulle gjerne sett dem live... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Synst flere av gs sine felger ser litt rare ut. Dem skulle tatt bedre bilder av felgene og gjerne skaffa bilder på bil. Er jo et stort pluss at det er rimelige felgpakker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 jeg ser du har slissa skiver, hvilke skiver er det? har sett etter skiver som bare er slissa, eller slissa med ikke gjennomgående hull som er forsenket. men ser lite av de.. er som regel bare sånne jalla skiver:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 jeg ser du har slissa skiver, hvilke skiver er det?har sett etter skiver som bare er slissa, eller slissa med ikke gjennomgående hull som er forsenket. men ser lite av de.. er som regel bare sånne jalla skiver:( Bremser: - Front: Black diamond skiver og Red Stuff klosser - Bak: Turbo Groove skiver og Green Stuff klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 vi er forresten ikke HELT sikre på skivene hehe... jeg har brembo skiver som er slisset... jalla? tviler på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 vurdert gul film på prosjektorn i blinklysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Har vært på tanken med gul film/gule blinklys, men har slått tanken vekk fra meg. Blir nok noen litt mørkere lykter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Tror det kunne vært kult med sota blinkers. Da ganske så svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 deilig bil du har fått deg!! Digger de gule lysa Lurer på om disse felgene hadde vært kule jeg! BBS E88 motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Takktakk... Skal jeg ha gullfelger, er det noe ala Jonsibal sine felger jeg har lyst på. Mest sannsynlig en rimligere variant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Har du kikka på GS felgene da? De er jo egentlig dritkule og veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå