PenguiN- Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg så en tråd på e46fanatics nå nettop, der var det en fyr som hadde slikt skinn: jeg synes di stolene ser super komfortable ut, men lurer på om det er en annen type / spesiell type skinn enn di fleste parten av oss har? di stolene ser så sykt mye mer "padded" ut..?! noen som vet? (er det kanskje HELT nye stoler? ser alle skinnstoler ut slik når di er nye?)
Lars89 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Rimelig sikker på at dette er såkalt "nappa" skinn. Mer ekslusivt enn vanlig. Ser deilig ut ja
Omnislash Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg så en tråd på e46fanatics nå nettop, der var det en fyr som hadde slikt skinn: jeg synes di stolene ser super komfortable ut, men lurer på om det er en annen type / spesiell type skinn enn di fleste parten av oss har? di stolene ser så sykt mye mer "padded" ut..?! noen som vet? (er det kanskje HELT nye stoler? ser alle skinnstoler ut slik når di er nye?) Jeg mener da at det skinnet der er identisk til det jeg har.
Omnislash Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Men det er vanskelig å se det på et bilde, ser jeg i ettertid.
Dr_S Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Det finnes forskjellige typer skinn ja, og det over her er nappaskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå