Clerion Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Heisann Jeg og en kompis tenker litt på å begynne med import av ting som turbokit o.l, ikke bare til bmw men også andre merker, litt ettersom hva folk ønsker. Det er i begynnelsen av planlegningsfasen og lager en tråd for å sjekke litt interessen for dette her på forumet. Det er snakk om kina-kit, ikke de dårlige som er limt med trelim, men noe av det samme som kimmit og a-dekk bruker. Skriv gjerne HVA du kunne tenkt deg til en vettug pris så får vi ser om vi tar inn noen partier om interessen er stor (= Mvh Clerion
Markn Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Om jeg kjøper bil innen et par månder, så er jeg intrisert. Aner ikke hva prisen ligger på dette. Men ja, om dette ikke er bindende. !
hylle Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvorfor ikke bare holde deg til kimmit eller a-dekk, eller importere til deg selv og noen kompiser. Ser jo det fantastiske svaret til han over meg her. blir noe slikt du må regne med. Med andre ord meget vanskelig business. lykke til uansett.
Haug530D Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Har heller ikke noe særlig tro på dette, det er såpass mange aktører på markedet innen dette allerede, dessuten tror jeg de fleste bare kjøper selv via Ebay dersom de er ute etter disse kittene. Men lykke til.
Clerion Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Nå er det vel ikke heeeelt ditt svar jeg var ute etter i denne tråden Hylle (= Om du hadde hatt en salgstråd, og jeg hadde skrevet "Næmmen herregud, ----- selger jo også dette, hvorfor ikke kjøpe det der?" til en som hadde svart. Hadde det vært givende? (= Uansett, takk for den seriøse delen av svaret. Men er jo akkurat derfor jeg har laget denne tråden, for i det heletatt å sjekke om det er noen vits. Målet er ikke å bli milionær, men å tilby ett billigere alternativ, har irritert meg grønn over folk som selger med 150% fortjeneste maaange ganger, og det er det vi ønsker å gjøre noe med. Og Haug 523, det er ikke akkurat mange aktører inne dette, kom opp med linker på komplette kit som ikke er overpriset er du snill (= Vi tenkte å skaffe noen rabattavtaler. Som før skrevet ønsker vi ikke å tjene til livets opphold på dette, men ha det som ett tilbud ved siden av jobbene våre. Er ikkenoe bindene nei Markn. Men om interessen er 0 er det liksom ingen vits, viktig at dem som faktisk kunne tenkt seg dette lyder ut.
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 klart du/dere vil få solgt en god del, om prisen er på lik linje me ebay
Haug530D Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 klart du/dere vil få solgt en god del, om prisen er på lik linje me ebay Ja dette kan jeg være enig i, men ett lite tips, skal dere ta inn noe bør dere ta inn noe som er etterspurt. Har selv drevet litt sånn privatimport i det små og det jeg har fått solgt har ikke vært lettsolgt for å si det sånn, ikke er det noe særlig å tjene på det heller. Tror folk flest liker å holde seg til veletablerte firmaer, fremfor privatpersoner og firmaer som Norvatio og Bsbildeler, bare for å ta noen eksempel, det er synd men sånn er det bare, er alltid noen som må ødelegge for de som driver ærlig å seriøst.
Turbo-Tommy Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Men hva du mener med komplette kit er jo ikke godt å si. Samme kitet som A-dekk ++ selger, uten å komplettere med eksos/wg/innsug/ic-rør osv, så tror jeg du vil slite litt. Men at du kan få inn et par slanter tror jeg nok
Jan Tore Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Nå driver jo kimmit og a.dekk også med ordentlig turbo, og ikke bare kjaineese. Men det er klart, jeg hadde nok ikke vært i tvil om dere hadde kommet på prisnivå med E-bay.
Clerion Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Men hva du mener med komplette kit er jo ikke godt å si. Samme kitet som A-dekk ++ selger, uten å komplettere med eksos/wg/innsug/ic-rør osv, så tror jeg du vil slite litt. Men at du kan få inn et par slanter tror jeg nok Når jeg sier komplett mener jeg KOMPLETT (= Som Ebay-pakkene. Grenrør og full dur. Skal se hva vi får til med levrandører. Vi prøver jo å få tak i det folk vil ha ja (= Så man ikke blir sittende med 7 Turbokit til Lada 1500
Jan Tore Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Men hva du mener med komplette kit er jo ikke godt å si. Samme kitet som A-dekk ++ selger, uten å komplettere med eksos/wg/innsug/ic-rør osv, så tror jeg du vil slite litt. Men at du kan få inn et par slanter tror jeg nok Når jeg sier komplett mener jeg KOMPLETT (= Som Ebay-pakkene. Grenrør og full dur. Skal se hva vi får til med levrandører. Vi prøver jo å få tak i det folk vil ha ja (= Så man ikke blir sittende med 7 Turbokit til Lada 1500 Tror vel også han tenker på rør til Intercooler, oljeretur og flenser..Ebay pakkene er vel så vidt jeg vet ikke helt komplette? Men når du sier alt, så regner jeg med at du vet hva som trengs for å komplettere et turbobygg
hylle Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Må jo tenke litt videre også Hva om den ene turboen ikke funker, feks. blir mye arbeid!! men du virker motivert, så stå på!
Clerion Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Da har vi en returordning med levrandøren (= Har alltids ett kit inne om pågangen er grei. Men må som sagt arbeide mer med tanken om dette. Btw, i ebaykitene er rør til IC og alt med jo (= Men blir vel ikke eksakt di vi går for, usikker enda. Men det kommer man tilbake til om det blir noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå