///Grandalen Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Jeg stiller, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kansje dere burde kontakte hovedklubben, å få medlemsliste over alle medlemmene i agder, å få sendt ut en inkalling til et møte om dette. Ellers så er det flott at noen tar tak i denne saken. Nå kjenner jeg ikke så mangen av dere i agder, men de jeg har truffet, å snakket med, er helt klart egnede personer til å dra dette videre. Å vi kommer gjerne på treff igjen fra rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Veldig god ide Tommy, takk for det. Skal diskutere dette med Mysild når han kommer etterpå. Kommer på Lokal Grillfest/Pizzakveld også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 kommer jeg osgå, men vet ikke om tiden strekker til med mer ansvar, f.eks styre.. men hadde vært knall!! Spørs hvor mange styremøter det er??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjempebra tråd Sondre, eneste som mangla der var stor bokstav. Må si til alle som leser at: Det å vise sin interesse for dette betyr ikke at dere trenger å gifte dere med klubben, men det er veldig greit for oss å ha en pekepinn på hvorvidt det er vits å starte opp noe slikt i det hele tatt. Så hvis du har lyst til å spise mat og prate piss om bil en kveld(disse gutta kan det, trust me;) ) så si ifra da vel, så lager vi til nettop noe sånt. Vi er iallefall 3 gode fotografer bare i gjengen som er nevnt tidligere her. Kansje et treff av denne typen er sjangsen til å få fine bilder av din bil? Mulighetene er store bare man tør å ta til ordet! Jeg er veldig interessert i å prate piss om bil og spise mat (det er jeg flink til også ), så ja, dette høres veldig bra ut. Er ikke så sugen på å være med å arangere ting, da jobben tar mye tid. Men jeg møter mere enn gjeren opp på arangementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Og så må dere lage hjemmeside, med forum, slik som vi i rogalands avdelingen har. dere kan hete bmwccna, for agder liksom. Kuseli det. dere har jo og den derre trafikksenter plassen for avholding av banekjøring og treff. Og KOM dere inn på bmwccn sitt forum og reklamer for dette, det flyter litt over av pissunger her inne på bimmers for å si det slik, og skal du ha med litt seriøse folk er nok hovedklubben en bra plass å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hehe, positivt med gode tilbakemeldinger. Hva "drittunger" angår, dukker disse skjelden opp på seriøse treff/pizzakvelder uansett, så blir nok ikke noe problem. Men skal ta til meg det du sa om BMWCCN sitt forum og evnt reklamere der når vi får dette opp og kjøre. Kanskje vi kan få det opp på nivået dere har i Rogalandsklubben? =) Setter stor pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Jeg blir ivertfall med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Med på treff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 jeg er medlem av bmwccn.. stiller opp på treff og pizza.. men har ikke mulighet til å sitte i styre. pga dårlig helse, men er villig til å hjelpe så sant helsa er bra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 helt topp folkens... tror nok dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Stiller opp på det meste som går ann jeg bare å gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Stiller opp på det meste som går ann jeg bare å gi beskjed som treff, eller litt ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Stiller opp på det meste som går ann jeg bare å gi beskjed som treff, eller litt ansvar? blir vel bare treff tenker jeg da jeg jobber ganske mye og har begynt med skift-ordning og sånt nå så lite med tid til noe anna.. men kommer helt ann på hva som blir å gjøre.. kan sikkert være med å planlegge ting å tang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 stemmer dette enda? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå