Gå til innhold

BMWCCN Agder! starte opp igjen? Vis din interresse her!

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de kjører gokart og de små formel (T?) bilene..

har dere sett privat biler med skilt på banen?

Formel 4.... 145 hk :) Men har ikke kommet helt igang med å leie ut disse.

Men må jo være ypperlig med ett bmw treff her og kombinere det med litt gokart kjøring.... de har stor oppstillingsplass i depoet, og innendørs lokaler med kiosk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Problemet er sp, jeg fikk i mail fra BMWCCN sjefen selv for ei stund sia.

vi må få kontakt med det gamle styret. det er fortsatt de som "sitter på makta" i Agder.

har prøvd å skrive på BMW norge forumet og agder forumet, men INGEN av dem er å få kontakt på. vi måtte evt gå gjennom CCN og så prøve å snakke med dem, evt "avsette" det gamle styret. Vi begynte å prate litt om dette en gjeng for noen år sia, men så la vi det litt på is pga sesongen var over. etter det ble det bare ikke noe.

letteste må kanksje å bare lage vår egen bmw klubb etc, og så prøve å få den inn i CCN etterhvert. er vi 40 medlemmer fra sør, blir det lite på hver å evt låne en bane og kjøre litt "rundetider" etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men da vil jeg gjerne start opp denne tråden.... jeg viser min interesse og håper andre gjør det samme vet mysild gjerne vil men må ha litt interesse først så håper mange vil dette som sagt trenger dere ikke å "gifte" dere me klubben men vil gjerne ha en pekepinne på hvor mange som synes dette er no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må få kontakt med det gamle styret. det er fortsatt de som "sitter på makta" i Agder.

har prøvd å skrive på BMW norge forumet og agder forumet, men INGEN av dem er å få kontakt på

Har du prøvd å ringe dem? Tlf nr til avdelingsledere står i Fahrfreude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...