HenningSol Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 nydelig bil asså liker den:) han kompisen din ser ut til å kose seg på turen åsså hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hei. Kjøpte ikke du kercher hjul av meg? har du fått di på bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Samme sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Joda bilen står på vent for øyeblikket kan man si. Jeg driver å sveiser rust på cosworthen for tiden og må prioritere den før jeg begynner å gå skikkelig over bmw`en. Er så lenge siden jeg har vært inne på denne tråden at jeg visste ikke det var folk som hadde kommentert her engang. Men jeg har fått tak i noen kerscher rx i 10x17 og 9x17. Har fått tak i nye muttere og skruer til sentra og lakkert senter og bakdel. Og polert opp ytterringen. Så skulle fått satt disse på bilen for tror det blir grisebra. felgene på bilen blir seende slik ut. Sikkert bilen til en her inne dette. http://images.bimmers.no/files/fwti65t4p71lvynyzw8t.jpg Men førsteprioritet får nok cosworthen. Skal inn ny motor og diverse. Bilen ser slik ut for øyeblikket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 blir bra med nye felger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Når du drar på BT så bør du ha bilen så orginal som muli ellers så blir det meget vanskeli og få noen skilter ,orginale hjul,utseende ,motor ,++++++ Hvis du ikke har dokumentasjon på ALT som er kommet på etter den forlot fabrikken. Han på BT vet at denne ikke så sånn ut når den var ny . Men ellers en Fin bil . Har selv en khøler M3 som skal få skilter i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Jeg har noen M-contour 2 felger i 17" liggende med sprell nye dekk. Så jeg må prøve å få lagt av noen penger til registreringen. Men som sagt så har cosworthen 1 prioritet. Den er jo allerede godkjent så må bare få tatt det som er av "aldringstegn" på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 disse felgene er meeeget sjeldne. heftig offset på senteren på dem ... om jeg ikke tar feil, så er disse de gamle til en kompis av meg (TOREBMW her på forumet) rigger e30 m3 ganske bra. flott bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 og ja, bra du satt på rett lykter bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Bilen ble omtrent 99 prosent penere med rette baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 disse felgene er meeeget sjeldne. heftig offset på senteren på dem ... om jeg ikke tar feil, så er disse de gamle til en kompis av meg (BMWPOWER her på forumet) rigger e30 m3 ganske bra.flott bil foresten Jeg kjøpte de kerscher felgene av Jørgen A for han hadde for store bremser på bilen sin til at han fikk skrudde 17" felger på plass på sin M3. Og de countour 2 felgene fikk jeg med når jeg kjøpte bilen av kristian fra Molde. Men felgene (kerscher) så ikke mye fine ut når jeg fikk de hjem til meg. Så det blei en del arbeid for å få de slik de er nå. Men polering og puss og gnikk kan få det meste blankt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 hmm.. oki.. de er hvertfall like de som Tore hadde på sin her er ett bilde jeg tok av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 hmm.. oki.. de er hvertfall like de som Tore hadde på sin her er ett bilde jeg tok av den.. Trodde du mente de felgene jeg skulle sette på jeg. de felgene som er på bildet der er OZ F1 plus. http://i231.photobucket.com/albums/ee294/f15046/ebay445.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå