Gå til innhold

Trekker mot venstre

BMW318TDS96
 Share

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som en nokså gammeldags og unøyaktig måling.

Men viss vi går utifra at hjulvinklene dine er ok,kan bilen fortsatt dra til siden pga dekka er litt skeivslitte fra før. Skifter du høgre med venstre forhjul vil du ofte merke forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men viss vi går utifra at hjulvinklene dine er ok,kan bilen fortsatt dra til siden pga dekka er litt skeivslitte fra før. Skifter du høgre med venstre forhjul vil du ofte merke forskjell..

eller slenger bakhjula fram :lol: tror no jeg ville tatt en 4 hjuls kontroll her assa..da er du på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller slenger bakhjula fram :lol: tror no jeg ville tatt en 4 hjuls kontroll her assa..da er du på den sikre siden.

Ja det var eg jo enig i det.

Ville bare fram til at sjøl etter skikkelig innstilling av hjulvinkler kan en risikere at bilen går skeivt/drar til ene siden,da hjula kan være slitt slik at dette skjer. Har opplevd det mangen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos Grøftekaten Auto eller? Justering med sånn stang finnes ikke nøyaktig.

Hadde ikke betalt for firehjulskontroll hvis verkstedet ikke har nye typen apparat med speil... Fins mye håpløst utstyr på "vi tar alle merker"-verksteder...

Må selvfølgelig sjekke etter slakk og ha hjul som ikke er skeivslitt og med riktig lufttrykk hvis ikke blir det feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...