Psyfoon Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Vårtur til Halsa Motorsportsenter 2/5-09 BMWCCN Trøndelag inviterer til vårtur lørdag 2/5-09. Vi møter opp ved Statoil på Klett, klokken 09.00 med avreise klokken 09.30. Vi kjører i kolonne til Halsa via Surnadal. Klokken 12.00 har vi leid gocartbanen. Der kjører vi i leide karter på ny og flott utendørs gocartbane på Halsa Motorsportsenter, se: http://www.halsamotorsportsenter.no/ Etter kjøringen, setter vi kursen tilbake til Surnadal, for bespisning. Det blir kjøring på morsomme og utfordrende landeveier Møt opp, og bli med på årets første treff i regi av BMWCCN Avdeling Trøndelag. Vi har et mål på 20 biler i år, så håper flest mulig av Bimmers-gjengen også vil delta Slenger med et par bilder fra tidligere vårturer som en teaser Vi har også nå fått oppdatert hjemmesidene våre http://www.bmwccn.no/trondelag etter en god stund uten hjemmeside-ansvarlig. Det vil bli oppdatert fortløpende fremover. Det blir mange spennende treff i år, blant annet så har vi reservert det nye store motorsportanlegget på Frøya, så ta en titt innom
635csi Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Kjempetiltak Får håpe på finvær hele dagen. Har dere tenkt dere på noen garasjebesøk i løpet av turen? Er jo som dere kanskje vet et stort BMW-miljø med div. prosjekter både i Halsa og Surnadal.
Psyfoon Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Det er ikke planlagt noe foreløpig nei, men hvis noen har forslag så mottas de med takk
Mexos Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg har planer om å delta forhåpentligvis med ny bil
ESveen Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg kommer så klart. Kopierer denne i Trondheimstråden
635csi Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Det er ikke planlagt noe foreløpig nei, men hvis noen har forslag så mottas de med takk Tja, Prærien-garasjen passerer dere jo kun 2 km før dere kommer til gocartbanen i Halsa da. Her finnes E21, E24, div. E30, E32, E34, E38, E46, både prosjekter og bruksbiler. Her er det folk stort sett døgnet rundt, så besøk kan sikkert tas på sparket også. Eller vil jeg nesten tro at flere her i bygda med BMW kommer til å ta seg en tur på gocartbanen når de vet at BMWCCN/Bimmers kommer på visit
Psyfoon Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Det er ikke planlagt noe foreløpig nei, men hvis noen har forslag så mottas de med takk Tja, Prærien-garasjen passerer dere jo kun 2 km før dere kommer til gocartbanen i Halsa da. Her finnes E21, E24, div. E30, E32, E34, E38, E46, både prosjekter og bruksbiler. Her er det folk stort sett døgnet rundt, så besøk kan sikkert tas på sparket også. Eller vil jeg nesten tro at flere her i bygda med BMW kommer til å ta seg en tur på gocartbanen når de vet at BMWCCN/Bimmers kommer på visit Takk for tipset! Skal ta det videre til formannen Er jo allerede lagt opp litt i forhold til tidskjema også, så det ikke blir altfor seint men jeg skal lufte forslaget =)
Lightning Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Kommer jeg. Får håpe på fin vær. Så jeg kan få litt vind i håret. Det lille jeg har. Regner med at jeg tar med kjerringa også.
Psyfoon Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Det er flott Bare å ta med kjærring og unger, er vanlig at det er med noen smårollinger
halsen89 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Hiver meg sikkert med jeg også! men er jo treff på lånke og denne helga da
ESveen Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Hiver meg sikkert med jeg også! men er jo treff på lånke og denne helga da Hva skjer på Lånke denne helga? NGK sitt treff er avlyst og CCN sitt er helga etter.
halsen89 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Hiver meg sikkert med jeg også! men er jo treff på lånke og denne helga da Hva skjer på Lånke denne helga? NGK sitt treff er avlyst og CCN sitt er helga etter. STREETCARS TREFF 2 mai Lånke banen Street Cars Norway har gleden av å invitere deg og dine til SCT på Lånkebanen lørdag 2.mai fra kl.08. Her blir det drifting, utstilling og banekjøring og i tillegg blir det konkurranser til barna. Lånkebanen: 08:00 - Portene åpner 10:00 - Banekjøring (til kl.20) 10:00 - Utstilling showbiler 10:00 - EMMA-dømming av HiFi-biler 11:00 - Driftekonkurranse fra kl.11 14:00 - Start EMMA db-konkurranse 16:30 - Premieutdeling 21:00 - Porten stenger 21:00 - Afterparty Rick's Cafè* 21:00 - RICK'S CAFE AFTERPARTY * Gratis inngang mot gyldig fremvisning av SCT-billett mellom kl.21:00-00:00 Tør DU å vaske bil? Vi kårer den mest sexy vasken. Vil du melde deg på? Send oss en mail til post@streetcars.no Beste vask får en overraskelse. (Åpen klasse) Priser: - Inngang voksen kr.150,- - Kjøre med bil på bane kr.250,- - Stille ut bil kr.50,- - Barn/ungdom 12-18 kr.100,- - Barn under 12 gratis - Honør gratis Bil med fører som fremviser gyldig medlemskort fra EMMA, har gratis adgang. www.streetcarstreff.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå