Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke "redd" for de økonomiske konsekvensene utrykninger osv førte til- men jeg er redd for at politiet ønsker å "gi meg en lærepenge" fordi de har endelig klart å få noe å ta meg på. Trolig er det ikke bare denne dekkhviningen i krysset inn i nabolaget jeg er anmeldt for, og anser meg som veldig heldig siden jeg ikke har mistet lappen tidligere, eller vært i ulykker når farten har vært høy. Sannheten er at jeg selger motorsykkelen min pga skrekken over hva som skjedde inni en bil med airbag, i ca 75kmt, når jeg skulle leke meg litt.. Realiteten har innhentet meg, og jeg fikk oppleve at ulykkene kan faktisk skje meg og, og ikke bare "de idiotene som ikke kan kjøre bil"..

I denne saken har jeg egentlig ikke mitt på det rene.. Litt av det som er problemet. Fikk et tips om å delvis lide av hukommelsestap der det er nødvendig for å ikke lyge.

Skrevet

Bra det gikk såpass fint med deg S nielsen. Utfra bildet av vraket hadde det ikke forundret meg om det hadde blitt dødsfall av det der...

Skrevet

I avhør kan det vel kanskje være lurt å kun svare på spørsmål som bli stilt, og ikke ta snakkingen i egne hender? Hvis mann begynner å prate mye selv kan d muligens skje at du i en settning kommer med ting som de synes er "merkelige" og begynner å spørre mere om dette. Jeg var i avhør for en straffesak, der vi var 3-4 vitner som skulle avhøres. Etter førstemann var ferdi så kom han og fortalte meg at til mindre du sier desto mindre kan de spørre om. Kan vel lett skje at du sporer av litt om du tar initiativ til å prate i vei..

Altså, jeg ville sagt så lite som mulig, men svart på de sp.mål som politiet har, og ikke mere.. Håper det går bra og at du ikke får en støyt personlig mer en du allerede kanskje har gjort.:)

Jørgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...