badsha Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Hei er nå så uheldig at jeg skulle bytte Skiver forann på min 318 E36. problmet er bare at den ene skruen som sitter på skiva, for å holde den på plass er blitt ødelagt av runde kanter..... hva gjør jeg nå????
-Anders- Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Du trenger ikke den skruen. Går fint an å droppe den. Men selvfølgelig.. er jo meningen at man skal bruke den.
Trond e30 cab Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Hvis du ikke får den av fordi den har blitt rund, borrer du bare denne ut og bruker griptang eller rørtang på resten.
Kai-P. Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Det følger som regel skruer med de nye skivene, bank et flatt skrujern inn i den gamle og skru ut..
Olelink Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 fortsetter trenden med enda ett tips for å få ut den gamle (hvis det er det som er problemet da ) Finn en torx som er nummeret større enn umbracoen, bank inn torxen og skru løs Om problemet er at du har fått ut skruen men ikke har en ny å sette inn så ikke tenk mer på det, det er hjulboltene som holder på plass skiva. den skruen er der bare for å holde skiva på plass når du har hjulet og eventuelt calipperen av Edited
Lars89 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Funker å bare slå som f*** på skiva også. Anbefales ikke hvis du er glad i øynene dine
BMW_Stig Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Jeg skifta skiver fram på min i går og fikk samme problem med den ene sia. Til slutt meisla vi bare av hodet på skruven og banka av skiva og brukte tang og meisel på siste biten som sto igjen inni. Ble en tur på biltema og en del bannskap før vi ble ferdige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå