Driv3r Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 BT320 for et heftig show du laget takker du ble litt blårøyk ja ;P Du som hadde den svarte? i sotilfelle jævla bra show på slutten Endre eg hadde virkelig sansen for bilen din må eg sei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 1stk blå E92 med BBS hjul var den som fikk mest stemmer.. Men det var latterlig lite innleverte stemmesedler i forhold til hvor mange som blei utdelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 BT320 for et heftig show du laget takker du ble litt blårøyk ja ;P Du som hadde den svarte? i sotilfelle jævla bra show på slutten Endre eg hadde virkelig sansen for bilen din må eg sei! det var nokk meg ja litt show må man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Noen som fikk tatt noen kule bilder av den røde og svarte E36 M3`n? Jeg laga de merkene på den sist uke, jævli kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Noen som fikk tatt noen kule bilder av den røde og svarte E36 M3`n?Jeg laga de merkene på den sist uke, jævli kul bil den var jo drit rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Noen som fikk tatt noen kule bilder av den røde og svarte E36 M3`n?Jeg laga de merkene på den sist uke, jævli kul bil Så denne på Næs i dag, hvem sin er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 So absolutt vellykka treff Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Treffet var veldig bra Dette må jeg være med på flere ganger.. Ville ikke stille idag så håper på flere treff i år, noen som vet når neste treff blir i møre og romsdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Endre Hånde's 1 runde: Bortsett fra jeg hadde en litt stram linje og ett riv (toutchet 2 til) er det stryk altså uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Har ikke peiling, jeg sto bak deg i køa som nestemann ut... Var ikke jeg som noterte tider akkurat da med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Noen som fikk tatt noen kule bilder av den røde og svarte E36 M3`n?Jeg laga de merkene på den sist uke, jævli kul bil Så denne på Næs i dag, hvem sin er den? Ronny Talstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Har ikke peiling, jeg sto bak deg i køa som nestemann ut... Var ikke jeg som noterte tider akkurat da med andre ord.. Betyr uansett fint lite. Skal satse på gyldig tid neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Takk for ein flott dag! Dette vart reine folkefesten med mange fine biler, hyggelige entusiaster og eit fantastisk vårver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Takk for ein flott dag!Dette vart reine folkefesten med mange fine biler, hyggelige entusiaster og eit fantastisk vårver. Såg det du gjekk rundt med et kamera, blir bilda lagt ut noken plass eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå