Eksos Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Vårtreff Møre & Romsdal, 1.Mai i Molde Tradisjonen tro arrangerer BMWCCN Møre og Romsdal vårtreff den 1. Mai Etter mange år med treffplass i Ålesund flytter vi i år treffet til Molde. Treffplassen er i Gammelseterlia på plassen ved siden av det nye Elmo-bygget. Her er en link til treffplassen : (Finn på kart) Treffet starter kl. 1200. Alle BMWer er velkommen på treff. Fri entre for publikum og biler. Vi kårer treffets fineste bil, og det blir salg av kioskvarer. Som tidligere år vil vi arrangere Autoslalom fra kl. 1300. Påmeldingfrist kl. 1230. Premiering til de tre beste i hver klasse ( 3-serie/og mindre og 5-serie/og større). Påmeldingsavgift for slalomen er kr. 50,- VEL MØTT til en innholdsrik BMW dag! Med vennlig hilsen BMW CCN Møre og Romsdal Styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Dette er oppe ved Rema 1000-greiern der i årødalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ja det stemmer! Rundt dette bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hmm, nå har det seg slik at jeg ikke lengre har bil. Men kan mase på en kompis. "Eska" her på forumet. Sikkert vært megakult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ja vi tror dette kan bli meget bra! Sjekk avisa Romsdal idag btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Kanonflott å flytte treffet til Molde så slipper man å reise til Ålesund to dager på rad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Håper på bra oppmøte ifra Molde i år iallefall, mange potensielle autoslalom deltakere der oppe vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Minner folk om denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Dit fikk jeg lyst gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det er bare og møte opp det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Får vel ta meg en tur jeg også da tenker jeg Men autoslalåm tror jeg at jeg får klare meg uten, med dieseldyra mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det er bare og møte opp det!! Nei faen, jeg har jo ikke clutch! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det er bare og møte opp det!! Nei faen, jeg har jo ikke clutch! haha Er vel store fabrikker som lager slike ting! Du har jo ei hel uke på å få den på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Trenger hjelp skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Se opp for en tøff E36 M3 i svart og rødt, laga profilering til den i går og eier sa han skulle ta turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå