Dralle Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Knipsa litt jeg. Var helsikkes stiv i knea etter turen opp til Molde med broren min som hadde unge med stort barnesete bak meg, hehe! Så ble mye fugleperspektiv her... Bilene er vertfall fine
Sølve Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Takk for ein flott dag!Dette vart reine folkefesten med mange fine biler, hyggelige entusiaster og eit fantastisk vårver. Såg det du gjekk rundt med et kamera, blir bilda lagt ut noken plass eller? Bilda blir nok lagt ut på lokalavdelinga sine heimesider seinare når eg får tid. Der håper eg vi kan få lagt ut andre sine bilder også. Ser "Dralle" har tatt nokre fine bilder du kan kose deg med inntil då Her er eit av BMW 340i take-off. Tøff og rask bil dette!
Larsegutt Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Mye lekkre biler! Et flott treff med værgudene på vår side
OAF Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Knipsa litt jeg. Var helsikkes stiv i knea etter turen opp til Molde med broren min som hadde unge med stort barnesete bak meg, hehe! Så ble mye fugleperspektiv her...Bilene er vertfall fine Mange flotte biler på treffet! Men jeg gir min stemme til den røde E30 M3 og 325 M-tech 2' en der. Strøkne både innvendig og utvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå