Hansh Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 De er asymetriske, men ikke rettningsbestemte så det er ikke no problem. Du bytter bare høyre og venstre hjul, trenger ikke ta dekke av felgen. Altså enda lettere enn Good Year Eagle F1 Mmmmnei, ideen var å la de slitte innsidene av dekkene bli slitte utsider... Flipper jeg bare omkring bakhjulene med dekkene på, så er jeg like langt som om jeg ikke flippet dem. Nei, er jo klart at det skal gjøre er å snu hjulene med innsiden ut så får du samtidig landets heftigste kantfelger og en mye tøffere sporvidde! Neida, men en 4-hjulskontroll en gang i blant kan ofte være lurt for å se at alt er som det skal. Er det mye slakk noe sted i opphenget vil de be deg fikse dette før de kan ta kontrollen.
hagenisse Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Noe sånt ja. Sjekk www.bmw2002.com. Det er litt jobb kan du si..
Dudster Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 De er asymetriske, men ikke rettningsbestemte så det er ikke no problem. Du bytter bare høyre og venstre hjul, trenger ikke ta dekke av felgen. Altså enda lettere enn Good Year Eagle F1 Mmmmnei, ideen var å la de slitte innsidene av dekkene bli slitte utsider... Flipper jeg bare omkring bakhjulene med dekkene på, så er jeg like langt som om jeg ikke flippet dem. Nei, er jo klart at det skal gjøre er å snu hjulene med innsiden ut så får du samtidig landets heftigste kantfelger og en mye tøffere sporvidde! Neida, men en 4-hjulskontroll en gang i blant kan ofte være lurt for å se at alt er som det skal. Er det mye slakk noe sted i opphenget vil de be deg fikse dette før de kan ta kontrollen. Hehe, sitter her og humrer for meg selv mens jeg tenker på hvordan det ville sett ut... Omvendt offset... Jeg skal ha bilen inn på service snart, skal be dem sjekke dette og se om de synes det er behov for en fire hjuls kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå