marararius Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Holder på med bilen nå, og skal montere coilovers. Stab.staget foran er jo nå festet til demperen, men på det nye så er det ikke noe feste til det. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Du kjøper et coilover-sett som faktisk er til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Skulle jo være til min bil det jeg kjøpte da. Et sett fra TA-technix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Stabstaget er kun festet til fjærbeinet på '91-modeller og M3. Ellers er festet i bærearmen. Så vidt jeg ser har du verken '91-modell eller M3, så hvorfor ditt feste skal være i fjærbeinet aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Nei da vet ikke jeg heller Hvordan er det å feste det til bærearmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ser nå at den er ombygd.. Orginalbilen var sikkert en 91-modell? Evnt surret han som bygget den om. Uansett, da trenger du jo den holderen, støttestagene, samt nye stabstag. Siden festet blir lengre ned, trenger du kraftigere stag for å oppnå samme effekten. Vet ikke om du kan skru holderne rett i bærearmene du har, eller om du må mekke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Ja vet ikke jeg, bilen er hvertfall 94 modell.. Huff, for noe dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Du kan jo evnt bytte i et sett fra M3. Resten er vel likt, men det må du i tilfelle undersøke nærmere. Hvor tykt er stabstaget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Det vet jeg ikke, er ikke hjemme nå så får ikke sjekket det. Men får sjekke litt å finne ut hva jeg gjør.. Fillern ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå