Alex88 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Glemt å skrive at bilen har fått 2 nye bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Hvordan er det med godkjenning av 328 motoren da? Noe mer som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Hvordan er det med godkjenning av 328 motoren da? Noe mer som må byttes? Ifølge tidligere eier så sa han det ikke skal være noe problem å få den godkjent. Men han valgte ikke å godkjenne den pga. billigere forsikring. Skriver også at bilen er bygget av Terje Schie Så ingen flere lurer på det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Folkens jeg vil være borte ifra 19 juni frem til 14 august, derfor vil man få tak i meg på PM eller mail i den perioden. Tilslutt får jeg ønske bimmers folket en riktig god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 denne som gikk i ålesund før eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Var du på GS her om dagen eller? Mener jeg så den utafor der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Kos deg på ferie Alex, håper du får solgt bilen. ps. jeg liker også bildet av hr arnesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 denne som gikk i ålesund før eller no? Nei, dette er ikke denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Var du på GS her om dagen eller? Mener jeg så den utafor der. Yes, det var jeg som var utenfor GS ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Kos deg på ferie Alex, håper du får solgt bilen.ps. jeg liker også bildet av hr arnesen. Du for kose deg også kompis Vi snakkes. Arnesen er en legende når det gjelder bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Kos deg på ferie Alex, håper du får solgt bilen.ps. jeg liker også bildet av hr arnesen. Arnesen er en legende når det gjelder bimmers hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Er det forsterket innfesting for bakaksling på denne? Som kjent så er jo E46 frem til endringer i 2001 selvdestruktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg må bare spørre hvordan du fikk plass til m3 eksosen siden det ikke er original m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg må bare spørre hvordan du fikk plass til m3 eksosen siden det ikke er original m3? Entet kutte vekk hjulbrønnen eller så kan mann kjøpe eksos til non-m3 altså der røra går rundt hjulbrønnen =P (Så du hadde kjøpt M3 eksosen ; ) Men M3 har ikke hjulbrønn om jeg ikke tar grundig feil xD Så skal du sette på din må du skjære ut hjulbrønnen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg