Rumenimu Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Har muligens en som er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 venter på telefon je =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoel1 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Når skal den EU-godkjennes nestegang? Når var det sist gang den var på service? Når ble det skiftet olje/oljefilter sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oybjpe Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Er vel fordi det finnes utrolig mange av de bilene på markedet nå. Men den ser fin ut den. Jeg er veldig kin på stasjonsvog, men egentlig aller helst en e34 med lav km uten rust. Og fortrinnsvis tds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Tidligste frist for godkjenning: 30.06.2010 Siste frist for godkjenning: 31.10.2010 ingen feil eller mangler som jeg vet om, bilen starter og går som en drøm, ingenting som sier at den har gått over 100k engang. Service tar jeg seg, skifter olje hver vår og høst. og jeg kjører ca 8k i året så sånn ca hver 4000 km, bruker catrol olje, skifter oxo filter hver gang jeg skifter olje. skiftet pollenfolter of luftfilter her i sommer + h/hjul lager bak når det var gåent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoel1 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Når var den førstegangsregistrert i norge? Meget interssert for å si det sånn. Hvor i Hamar holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 denne ble kjøpt ny i norge og første gang reg: 1998-03-10 om det er mars eller oktober vet je jammen ikke.. jeg bor om trent midt i Hamar. bare søk på telefon nret mitt så får du vel opp ett kart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 og stille vart det =) opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 selges for 84 000 fram til onsdag 2/12/09 da jeg har fått tilbud på en bil fram til onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 bilen ligger oxo nå på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19485548 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Kanskje vente til januar? sparer 5k i omreg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 joa.. men på en anna måte da, så har jeg senka prisen med 5k fram til i morra kveld, så da behøver man ikke vente til over nyttår heller=) men grunnen til at jeg har satt ned prisen er pga at jeg har en anna bil på handa fram til i morra kveld. ellers har jeg ikkeno hastverk med og selge, vet at det ikke finnes mange 5ere som ser så lite brukt ut som denne med facelift front og med alt det utstyret+at det er en norsk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Joda, for all del Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg