Anderslien Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Har prøvd å koble fra batteriet i noen timer uten hell. Kan heller ikke ta vekk defaen, fordi den er koblet opp mot all elektronikken i bilen. Kobler jeg fra kontaktene på den, får jeg ikke engang lys i dashen og starteren slår ikke inn engang. Ifølge folk på bmwccn er det ikke noe galt med noe startsperre ettersom jeg har bensintrykk. De tror mer på veivakselføleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 tror mest på alarmen.. hadde noen rare stunder med bilen min også at den ikke ville starte.. måtte vri tenning noen ganger, plutselig så fyrer den.. men for all del, prøv å skifte veivføler, så lenge den er defekt så starter den aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 I dag så fikk min far ideen med at det kunne være dårlig kontakt på hjernen eller eventuelt de følerne. Så jeg tok først oxideclean på alle kontakter + kontakten til hjernen, og etterpå contact protect. Venta til det tørket, og prøvde å starte bilen. Startet med en gang!!! Tenkt at det kan være så mye problemer for noe så enkelt. Nå er jeg helt overlykkelig, hehe Også dagen før treffet på Valle Hovin. Litt flaks må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå