Toastjern Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 [*]Slik kjøpte jeg den i September 2008. En velholdt og pen 318i med 96452KM på telleren:->Slik ble den etter et møte med et gjerde:-->Og sånn ble den etter en donor bil, etter en stygg utforkjøring, 60-40 senkesett og "nye" 18" igjen:--->Den 16. Mai 2011 ser den altså slik ut, med 148866 KM på telleren:Og nei, det nytter ikke å kjøre fort med den Det er også flere bilder av bilen på side 8.For de spessielt interesserte har jeg skrevet litt i prosjekttråden:viewtopic.php?f=11&t=171298" onclick="window.open(this.href);return false; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Må no være en kjempe bruksbil/vinterbil det der vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Så klart er det det! Denna funker som bare om vinteren. 318i, ikke for mye trøkk til vinterføre heller! Synd å måtte la den "stå" om sommeren Men E30'en er så gøyal vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Du holder til på Hadeland hen? Har sikkert sett deg farte rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Bor på Grua. Jobber i Hønefoss, er ofte beskuet i Lunner/Kalvsjø området pga. kjærleik ^^ Men jeg er også ofte på gran en tur, hender jeg er bortom Brandbu en gong i blant og, men det er ikke så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Fant et bilde som viser hvordan den så ut når jeg fikk den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Sykt lite den hadde gått a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ja, helt latterlig egentlig. Gammel kar som hadde den siden 1992 og har vel kun blitt brukt til småturer ned til butikken osv.. Kanskje ikke så rart den fuska når jeg kjøpte den? Men en hard kjøretur så ble det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hehe men er jo bra at mann finner noen av di som har gått lite og ser helt strøkene ut da. di gammele vet åssen di skal holde bilene strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ja, hehe! Man kan jo se det på interiøret i mange tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Kjøpte noen brukte felger til den nylig av Breitling her på forumet, anbefales å handle med han! Tok bare to dårlige bilder, men det er da bedre enn ikke noe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Se der ja Ble jo bra med felgene mine jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Det ble drit tøft spør du meg ! Men jeg vil senke den forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ja, litt senk har ikke skada Du trenger carbon-nyrer også, og jeg har faktisk noen å selge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå