Toastjern Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 snakk om tusen da, bønna : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvordan går det med denne vogna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Elektriske problemer og kjipe vinterhjul er det som skjer Sikring nr 46(?) tror jeg det var, husker ikke helt i farta. Den går til de to nålene som viser bensin nivå og motor temp, ryker hele tida. Org sitter det en 15amp der, men når ei 30amp ryker så er det noe gæli en stann. Og de nålene er veldig greie å ha når du kjører en gammal bmw.. Cd spilleren kutter også, men starter opp igjen like brått med engang. Interiør belysninga "flimrer" i takt med bassen når jeg bruker anlegget litt. Og alt dette kommer og går som det selv vil.. Batteriet er ikke veldig gammelt og begge kontaktene på batteriet sitter mer enn greit nok fast. Så er dynamoen gåen eller er det noe mer alvorlig? Tips taes imot med takk. Personlig er jeg så lei bilen atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Meget pen sedan Toastjern! Forumets fineste by far Synd med lakken og det elektriske forfallet, men er en gammel bil så er vel ikke annet å forvente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Sliter med sikringer selv tror jeg. Jeg har hverken ryggelys eller sideblink. Noen som vet hvilke sikringer som styrer dette? Har sjekket pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Meget pen sedan Toastjern! Forumets fineste by far Synd med lakken og det elektriske forfallet, men er en gammel bil så er vel ikke annet å forvente Lakken får jeg gjort opp igjen gratis i løpet av vinteren, så det er egentlig ikke noe problem.. Men den elektriske biten er utrolig irriterende, selvom jeg egentlig bare har venta på at den skal bryte sammen snart. Servopumpa tar snart kvelden også.. Forventer en stor sum på deler og slikt når den skal på Eu i april til våren.. :/ Sliter med sikringer selv tror jeg. Jeg har hverken ryggelys eller sideblink. Noen som vet hvilke sikringer som styrer dette? Har sjekket pærene. Ryggelys mener jeg er sikring nr 26 og er på 10amp. MEN, har sett så mange layouts på sikringsbokser i e36 at jeg ikke tør å være sikker. Sideblink går ikke på samme sikringa så da har det ryki flere, eller så er det annet problem Bare å sjekke det, tar det to min og bytte de, hvis det er sikringer som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Meget fin e36 det her, likte den svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Sliter med sikringer selv tror jeg. Jeg har hverken ryggelys eller sideblink. Noen som vet hvilke sikringer som styrer dette? Har sjekket pærene. Ryggelys mener jeg er sikring nr 26 og er på 10amp. MEN, har sett så mange layouts på sikringsbokser i e36 at jeg ikke tør å være sikker. Sideblink går ikke på samme sikringa så da har det ryki flere, eller så er det annet problem Bare å sjekke det, tar det to min og bytte de, hvis det er sikringer som er problemet Mener jeg sjekket alle sikringene i bilen her om dagen, virket som alle hadde hel tråd. Men takk for tips likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Sikringa sluttet å ryke etter jeg at jeg tok ut forsterkeren til anlegget. Så jeg vetta faen hva som var gæli jeg.. Anyways... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 vært uoppmerksom på holka som kom etter dagmar hadde herja, begynte å skli i en sving og traff bar asfalt midt uti det. Hjelper ikke hvor kjapp du er, den henter du bare ikke inn. Traff en snøfonn med fronten først også smalt det inn i en murvegg med bakenden på tur rundt igjen. Fronten er det ingenting igjen av.. Heldigvis bare framfangeren og ingenting annet. I motsetning til bak, hvor både bakplata og baksjermen har fått seg en smell. Jævla god jul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Herjestuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Huff, ser den har fått gjennomgått ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Kunne det ikke blitt ordentlig vinter, med snø ? Istedenfor denne holka som er overalt.. Nye deler er snart på vei og skal bli lakkert, men blir ikke montert før vinteren er over. Finner en kjip orginal fanger så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå