Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har begynt å demontere den røde, m-tech framfanger er klar for lakkering... Bremsene står på alle 4 hjula og batteriet er flatt, skal bli gøy å få start på den igjen.

Skal flytte over noe deler ifra vinterbilen etter jeg kommer igjen fra syden neste lørdag.

1vns8ey6ongvexqhozgv.jpg

I mellomtiden kjører jeg denne:

wuwfrlj1go6ia8hsys6u.jpg

Som jeg sterkt vurdere å kjøpe hvis jeg får solgt bilen denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skrudd mer på bilen i dag, hadde håpa jeg fikk framfangeren før påske. Men fikk beskjed av lakkerern at det ikke kom til å skje :evil: så jeg monterte Xenon-kittet som satt på vinterbilen over på denne.

5t11nvvfo3ao26bqgs0h.jpg

Vad tycks?? Jeg skal hvertfall beholde det sånn. :mrgreen:

Har også løsna bremsene, driver og flytter over bremsene ifra vinterbilen da de er smekk nye og helt like.. Demonterte bakfangern i sta og så at skadene der er nok mer enn det jeg trodde først. :? Bilder av det senere..

Ellers mye vedlikeholdsskruing jeg tar samtidig. Plugger, olje, oljefilter, luftfilter, bensinfilter, viskosekoblinga og vifta skal byttes, reg reim må byttes, viftereim, og noe anlegg blir det i bilen etter hvert.

Rekker ikke vårmønstringa i år heller.. Faen.

Edit: glemte også og si at det er montert hvite blinklys som skal sotes. Istedenfor de stygge som er på bildene over, tror jeg også blir veldig bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt service må til :) men du rekker vell vårmønstringa? er det så mye du må gjøre for å få den kjørbar?

de blinklysa du skal sote, håper du ikke bruker spray fra bilekstra. er absolutt verdt å koste LaminX eller lignende! blir supert resultat også får du ikke den billige råner stilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hvor mye som må gjøres som er problemet, er de jævla penga det står på hele tida :P må rette skaden bak, kjøpe ny bakfanger lakkere det. Bytte toppakning og den biten det der trenger jeg hjelp til og.. Har ikke råd til sommerdekk med det første heller, lol :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerna hjelpefjæra dag, også mista jeg motivasjonen igjen fordi framfangeren var ikke tilbake fra lakk i dag heller. Håper på det i morra, så bilen kan kjøres fra og søndag. Får på sommerhjula på lørdag, må bare kjøre uten bakfanger ei stønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...