Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har begynt å demontere den røde, m-tech framfanger er klar for lakkering... Bremsene står på alle 4 hjula og batteriet er flatt, skal bli gøy å få start på den igjen.

Skal flytte over noe deler ifra vinterbilen etter jeg kommer igjen fra syden neste lørdag.

1vns8ey6ongvexqhozgv.jpg

I mellomtiden kjører jeg denne:

wuwfrlj1go6ia8hsys6u.jpg

Som jeg sterkt vurdere å kjøpe hvis jeg får solgt bilen denne tråden handler om.

• 2 weeks later...
Skrevet

Skrudd mer på bilen i dag, hadde håpa jeg fikk framfangeren før påske. Men fikk beskjed av lakkerern at det ikke kom til å skje :evil: så jeg monterte Xenon-kittet som satt på vinterbilen over på denne.

5t11nvvfo3ao26bqgs0h.jpg

Vad tycks?? Jeg skal hvertfall beholde det sånn. :mrgreen:

Har også løsna bremsene, driver og flytter over bremsene ifra vinterbilen da de er smekk nye og helt like.. Demonterte bakfangern i sta og så at skadene der er nok mer enn det jeg trodde først. :? Bilder av det senere..

Ellers mye vedlikeholdsskruing jeg tar samtidig. Plugger, olje, oljefilter, luftfilter, bensinfilter, viskosekoblinga og vifta skal byttes, reg reim må byttes, viftereim, og noe anlegg blir det i bilen etter hvert.

Rekker ikke vårmønstringa i år heller.. Faen.

Edit: glemte også og si at det er montert hvite blinklys som skal sotes. Istedenfor de stygge som er på bildene over, tror jeg også blir veldig bra !

Skrevet

Litt service må til :) men du rekker vell vårmønstringa? er det så mye du må gjøre for å få den kjørbar?

de blinklysa du skal sote, håper du ikke bruker spray fra bilekstra. er absolutt verdt å koste LaminX eller lignende! blir supert resultat også får du ikke den billige råner stilen :D

Skrevet

Er ikke hvor mye som må gjøres som er problemet, er de jævla penga det står på hele tida :P må rette skaden bak, kjøpe ny bakfanger lakkere det. Bytte toppakning og den biten det der trenger jeg hjelp til og.. Har ikke råd til sommerdekk med det første heller, lol :mrgreen:

Skrevet

Fjerna hjelpefjæra dag, også mista jeg motivasjonen igjen fordi framfangeren var ikke tilbake fra lakk i dag heller. Håper på det i morra, så bilen kan kjøres fra og søndag. Får på sommerhjula på lørdag, må bare kjøre uten bakfanger ei stønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...