Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Strømkabelen til forsterkern/basskassa er koblet av. Og cd-spillern har styrestrøm ifra lysa, så med mindre parklysa står på skal ikke den tappe strøm.

Jeg har uansett funnet ut hva som tok strøm, det var interiørlysa. Den "knoppen" som står i dør ramma på venstre side bak, hadde hoppet ut (sikkert en full venn/venninne som har huka tak i den med jakka e.l.) slik at den hang utafor hullet i bare fjæra. Sånn at den trodde døra var oppe hele tiden. Lyset blunka så jævli når jeg kjørte, så jeg smelte igjen alle dørene, inkl bagasjen for å være sikker og da det fortsatt blunka sjekka jeg de "knoppene". Og fikk dytta den på plass :) Enkel feil, til et seigt problem : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

th_IMG_1412.jpg

th_IMG_1405.jpg

th_IMG_1393.jpg

th_IMG_1391.jpg

th_IMG_1463.jpg

th_IMG_1458.jpg

th_IMG_1455.jpg

Dette ble jeg veldig fornøyd med! :D

th_IMG_1443.jpg

Edit: ordnet med klikkbare thumbnails da av en eller annen grunn bildene ikke lenger justerer seg automatisk ned, som de alltid har gjort før når jeg linket ifra photobucket. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaww yeeeah! Endelig funnet ut hva som tappet strøm, etter flere timer med knoting med multimeteret. Kom jeg på ved en tilfeldighet at det pyntedekselet som sitter rundt låsen på innsiden av bagasjelukeåpniga knakk da jeg kjørte av sist :P og det dekselet har noen topper og slikt på seg. Det gjorde at tappen som sitter i bagasjeluka aldri ble trykket inn, når luka var lukket, slik at bilen trodde bagasjen alltid var åpen og lyset sto derfor på! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...