Breitling Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Er svinedyrt å få trekt om setene ja. Du kan ta en titt på http://www.leatherseats.com, de leverer ferdigsydde emner til setene som du bytter ut. Kan anbefale disse, meget bra kvalitet og passform. Det er ikke "setetrekk" som du monterer over det gamle interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Greide ikke å finne fram til noe jeg : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 åhh?? du velger jo bare bilmerke, modell, år osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Jamen jeg finner ikke hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 http://www.leatherseats.com/vehicle_search.asp?manufacturerSelect=3&modelSelect=355&yearSelect=1992&bodyStyle= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Den nederste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Leather Interior Kits > Leather Interior Kits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Her er fremgangsmåten forklart: http://www.leatherseats.com/installation.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Synd de ikke har noe stoff.. Er litt teit å ha skinn foran bare : p Eller er det til baksetene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Det er komplett skinn både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Aah, okei. Men åssen kan jeg være sikker på at det passer? Har jo valget mellom vanlige og sportsstoler, men ikke alle sportsstolene er like heller? Har dårlig erfaring med å handle ifra statene så er rimelig skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 I ditt tilfelle så skal du velge "Sport Buckets", da det er helt vanlige sportsstoler du har. Hvis du f.eks har hatt sportsstoler av typen "Vader" så må du ringe til firmaet for å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Ja ok. Virker jo ikke som noe dårlig valg. Kommer på rett under 6000kr med frakt etter jeg har bestilt det som jeg vil. Men jeg prøver å ringe litt i morgen. De kan jo ikke kreve 6000kr for å trekke om to stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Hehe....forbered deg på et sjokk da Et møbelverksted jeg prata med skulle ha 25.000 + mva for å trekke opp mine stoler (foran + bak) i skinn. Stoff er langtfra like dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Det var som faen.. Haha, ender med at jeg ikke gjør noe som helst med de og at de bare blir ståendes i garasjen Jeg tror jeg skal ringe GS også jeg, bare for moro skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå