Toastjern Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Da var jeg kommet såpass langt at jeg må legge ut noen bilder av sånn bilen ble etter hellakkering og oppussing generelt. Bilen har da blitt hellakkert i originalfargen, Calypsorot Metallic. Det er satt på M-tech fanger foran og bak. Bilen er senket med coilovers, av merket TA Technix. Senka ca 80-40. Satt på BBS RC090 felger, 8" breie, ET 20. 215/45-17 dekk. (Det subber forholdsvis både foran og bak) To nye framskjermer ble montert og et nytt panser, alt originalt ifra BMW såklart. Effektanlegg ble montert, skulle visst være Eisenmann ifølge han jeg kjøpte det av. Det er montert m-speil og m-lister på dørene. Må si meg meget fornøyd med resultatet! Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Calypso er en farge som kun funker på E34 og E36. Men der funker den også steike godt. Kjempefin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Calypso er en farge som kun funker på E34 og E36. Men der funker den også steike godt. Kjempefin bil. Dette er vel en E36, så det funker jo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Takk Eirik! Tror du har mistolka måten han sa det på Nicky Regner med at han så det var en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Har en liten update siden bilen passerte 150000KM i helga: Har bare montert en ny cd spiller, som står litt mer i stil med orginal belysningen i bilen.. Ikke det blå disco-hore lyset som lyste opp hele bilen før.. Betalte 2200 med frakt ifra England.. Lokale BilXtra skulle ha 2999 for den gamle modellen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Tok et snapshot av bilen på jobb: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Flott arbeidsbil det der skulle gjerne hatt hjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Grei å kjøre til jobb med ja! Venter på en firmabil til å pendle med, men er greit å få betalt for de to timene med kjøring jeg har hver dag. Tjener ikke så halvgæli på akkurat det ;P Haha, det er det mange som vil ha har jeg skjønt. Skal kjøpe låsebolter i morra ^^ Er en del skumle litauere og polakker i området som glaner fryktelig i blant :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Veldig fin bil du har! Men 80/40 senk høres ufattelig mye ut Har kjøpt 60/40 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Nydelig bil:-D sett den ett par ganger forbi gran om det kan stemme:-D Noen videre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Veldig fin bil du har! Men 80/40 senk høres ufattelig mye ut Har kjøpt 60/40 jeg.. Neida, skulle gjerne hatt den 15mm lenger ned forran. Det skjer nok i ferien! Var greit med 60-40, men jeg likte ikke åssen det så ut forran Nydelig bil:-D sett den ett par ganger forbi gran om det kan stemme:-DNoen videre planer? Er mye i Gran i helgene ja, så er nok min Skinn interiør, og kanskje noe motor i vinter. Hvis jeg finner lyst til å gjøra det : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Bilen din har blitt ordentlig lækker Mads Alt riktig på denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bilen din har blitt ordentlig lækker Mads Alt riktig på denne her! Ikke høyda foran Men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Mads? hmmm, kjenner deg nok ikke:) Men må slutte med den sladdinga i rundkjøringa på roa! Jeg skulle kommet 5 sekunder før så hadde vi ligget sidelengs begge to med calypsorøde bmwer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Kjenner ikke deg heller ;P Haha, skjønner ikke hva du snakker om!? Får bare gjort det når det regner, så er en del akkurat der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå