Toastjern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 En liten bildeupdate av bilen i garasje. Siden det var tropisk storm utafor her i sta Alle er uredigerte, så vet ikke helt åssen de er siden jeg ikke har kalibrert tv-skjermen Blæh, har fått en steinsprut... : ( Sånn fant jeg den samme dagen jeg fikk bilen i stand, 2 dager etter jeg fikk igjen lappen! Noen som har tatt nøkkelen sin i neven og "hakka" nøkkelen ned i taket.!!! Blitt en bulk der også.. Har foreløpig brukt den orginalen lakkstiften på det. Så får vi se om jeg gidder å gjøre noe med det.. Er rett ved siden av takluka på passasjer siden.. Vet ikke om dere ser det, men jeg ser det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Strøken bil! Må få tatt en photoshoot når jeg får de nye felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Strøken bil! Må få tatt en photoshoot når jeg får de nye felga Morsomt du skulle kalle den strøken etter de feilene jeg påpekte : p Ja, trenger bare litt fint vær nå så.. Var jo som sagt tropisk storm tidligere her i dag og skal være det resten av uka : p Meget pent! Takk, er godt å høre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Den er fortsatt strøken selv om noen idioter er klåfingra og absolutt må ødelegge :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Sant nok. Skal prøve å rette på det i vinter tenker jeg.. Hvis jeg har bilen så lenge. Har litt lyst på preface E46 coupe skjønner du ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Denne bilen har blitt mye bedre siden sist jeg var innom (tror det var slutten av 2009 eller noe, hehe)! Kanonbra felgvalg, og akkurat høvelig med senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Denne bilen har blitt mye bedre siden sist jeg var innom (tror det var slutten av 2009 eller noe, hehe)! Kanonbra felgvalg, og akkurat høvelig med senk. Takk høhø, skulle ikke så mye til. Da var den jo nærmest orginal : p Ang. senken: 10mm til forran så er jeg fornøyd. Men tar det til vinteren når den står stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 STANCE! Denne var sykt fin, fineste sedan jeg har sett tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Dette var lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 meget pen bil . synd me steinspruten, men eller ser den meget pen ut i lakken. Savner min e 36 når eg ser på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 STANCE! Denne var sykt fin, fineste sedan jeg har sett tror jeg! Får god konkuranse av Magnus da Dette var lekkert! takk! meget pen bil .synd me steinspruten, men eller ser den meget pen ut i lakken. Savner min e 36 når eg ser på denne. Takk! Ble litt irritert på den lastebilsjåføren for å si det sånn. Hadde han hatt tålmodighet til å vente i 20sek så hadde jeg slipt å få den steinen der.. :/ Skulle bare mangle at den var pen i lakken siden den tross alt ble hellakkert i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Herregud så pent!! og ja, jeg så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Herregud så pent!! og ja, jeg så det Takk! Føler at jeg må briefe litt da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå