Astri Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 6. Les det Astri skrev i sitt innlegg mye klokt der. Se og les hennes tråd om e34 en selv om det ikke er samme modell som din. Takk for den.
Hansh Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Fikk et betydelig bedre inntrykk etter at trådstarter utdypet hensikten med tråden ihvertfall!
Crayzygirl Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Fikk et betydelig bedre inntrykk etter at trådstarter utdypet hensikten med tråden ihvertfall! Tusen takk..
Sir Hofstad Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Er mekaniker og gift, og kan hjelpe jeg. Bare å ta kontakt. Var et seriøst tilbud fra meg. Driver og skrur gratis for mmange her oppe, og aldri hatt problem med å stille opp hvis jeg har mulighet...
GeirAndre Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 mekaniker og singel.... men drar ikke så langt
Azeton Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Veltrent mekaniker i sin beste alder. Har de perfekte mål, grønne øyne med litt gul nyansje i.. Utrolig og se på. Skrur og fikser alt
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Jeg er singel og kan skru. jeg skal ihvertfall IKKE anklage deg for og gå rundt grøten, men får håpbe du får noen til og fikse det for deg, dere jenter har det for lett altså, hadde jeg skrevet det samme tror jeg ikke engang noen hadde linka meg en DIY på det Kan så si, ei veninne av meg smisket til seg hellakkering for 15 000,- Skulle egentlig betale 25K, hva hun sa eller gjorde det vet ikke jeg, men jeg skal snakke med hun hvis jeg skal lakkere bilen min BTW velkommen til forummet Crayzygirl. og jeg som betalte 13000 pluss at jeg fikk lakket felgene da Veltrent mekaniker i sin beste alder. Har de perfekte mål, grønne øyne med litt gul nyansje i.. Utrolig og se på. Skrur og fikser alt har sett deg... var ikke så imponert haha snakker om å ta helt av... man kan lese og helelr velge å lukke vinduet, enn å må ha trådstarter til å spesifisere innleggene sine! blir for dumt... alle vet at mekanikkere ikke jobber gratis og når hun spørr på den måten er det deres tolkning av hva ho skriver som er feil... velkommen til forumet og lykke til med bilskruingen et godt tips kan være å begynne med et pipenøkkelsett og muligens en haynes bok (how to) om e36 kjøpt på biltema
Crayzygirl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Jeg er singel og kan skru. jeg skal ihvertfall IKKE anklage deg for og gå rundt grøten, men får håpbe du får noen til og fikse det for deg, dere jenter har det for lett altså, hadde jeg skrevet det samme tror jeg ikke engang noen hadde linka meg en DIY på det Kan så si, ei veninne av meg smisket til seg hellakkering for 15 000,- Skulle egentlig betale 25K, hva hun sa eller gjorde det vet ikke jeg, men jeg skal snakke med hun hvis jeg skal lakkere bilen min BTW velkommen til forummet Crayzygirl. og jeg som betalte 13000 pluss at jeg fikk lakket felgene da Veltrent mekaniker i sin beste alder. Har de perfekte mål, grønne øyne med litt gul nyansje i.. Utrolig og se på. Skrur og fikser alt har sett deg... var ikke så imponert haha snakker om å ta helt av... man kan lese og helelr velge å lukke vinduet, enn å må ha trådstarter til å spesifisere innleggene sine! blir for dumt... alle vet at mekanikkere ikke jobber gratis og når hun spørr på den måten er det deres tolkning av hva ho skriver som er feil... velkommen til forumet og lykke til med bilskruingen et godt tips kan være å begynne med et pipenøkkelsett og muligens en haynes bok (how to) om e36 kjøpt på biltema Ja det tok at dette her ja... Takker for forståelse..Bra ikke alle er på dating nivå/og tåpelige kommentarer...
Crayzygirl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 mekaniker og singel.... men drar ikke så langt Haha...Har ikke bedt noen å komme heller.. Hvis du igjen leser innlegget jeg har skrevet og hva jeg har kommentert...Så ser du at jeg er ute etter er en som bor i nærheten og kan hjelpe meg.. Og at du er singel,,,jaja...samma for meg .. Mange single her i verden..
Crayzygirl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Fikk et betydelig bedre inntrykk etter at trådstarter utdypet hensikten med tråden ihvertfall! Bra...
Crayzygirl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Veltrent mekaniker i sin beste alder. Har de perfekte mål, grønne øyne med litt gul nyansje i.. Utrolig og se på. Skrur og fikser alt Hahaha... Du skulle nok ha vært inne på en dating side..
Crayzygirl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 "seee jeg har faste pupper, den koster 100kr og ikke 1000 var det ikke sååååånn?"Kvinnfolk.. Haha... Mannfolk..
GeirAndre Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Bimmers når nye høyder!! :) er ikke bimmers en alternativ dating side?? :/ jeg som gledet meg til valle hovin treffet hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå