Crayzygirl Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei...Jeg lurer på om det er noen her inne som vil bli min mekaniker...Trenger en som kan å mekke på bil...Er ikke så flink til det selv ... Jeg bor i Malvik i Sør Trøndelag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hvorfor ikke gjøre det selv? Prøve deg frem, bare å spørre oss så skal vi heller prøve å forklare. Er jo også en god del linker til gjør-det-selv tråder her inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hmm, hva er det spesifikt som skal gjøres? Det er mye du klarer selv, om du bare får litt hjelp på forum osv. Eller hadde du tenkt å ansatt en mekaniker på heltid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ComfySport Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei! Lever du opp til navnet ditt så er det slettes ikke umulig¨å få tak i noen. Før var det noe som hette "arbeid for trygd" Hva vil du kalle dette... arbeid for... Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Hmm...Tror nok ikke jeg klarer det selv nei.. Er nok heller den som står på siden og ser pen ut Jeg skal bytte støtdempere og sette på senkesett..Og gjøre litt småforskjellig med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei!Lever du opp til navnet ditt så er det slettes ikke umulig¨å få tak i noen. Før var det noe som hette "arbeid for trygd" Hva vil du kalle dette... arbeid for... Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ComfySport Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei igjen! Hvis du er av den typen liker som står ved siden av og ser pen ut. Da er vel du og veldig flink til å bli venn med "bad boyza" som lover deg gull og grønne skoger.... Fortsatt Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei igjen!Hvis du er av den typen liker som står ved siden av og ser pen ut. Da er vel du og veldig flink til å bli venn med "bad boyza" som lover deg gull og grønne skoger.... Fortsatt Mvh -GV- Er det bare jeg som ikke skjønner hvor du vil henn? Edit: Og forresten velkommen til forumet Crayzygirl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Kom til Larvik så skal jeg bytte dempere med et senkesett gratis for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 hehe.. Er ikke så god og mekke på biler, Men si ifra om du trenger uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hei igjen!Hvis du er av den typen liker som står ved siden av og ser pen ut. Da er vel du og veldig flink til å bli venn med "bad boyza" som lover deg gull og grønne skoger.... Fortsatt Mvh -GV- Er det bare jeg som ikke skjønner med å forstå hvor du vil henn? Nei det er nok flere i di situasjon. Ser ut til at "comfysport" prøver seg på ett mottsatt sjekkeprogram.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skjer med "comfysport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Velkommen til Bimmers det burde da være noen i omegn der du bor som kan hjelpe deg...? Hva slags E36 er det du har? lag en tråd om bilen i showoff forumet med litt bilder så får du sikkert mye tips og hjelp der også Lykke til med mekaniker jobben/søken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg er singel og kan skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg er singel og kan skru. jeg skal ihvertfall IKKE anklage deg for og gå rundt grøten, men får håpbe du får noen til og fikse det for deg, dere jenter har det for lett altså, hadde jeg skrevet det samme tror jeg ikke engang noen hadde linka meg en DIY på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå