Gå til innhold

Gt Splittere, eller Gt leppa?  

40 stemmer

1. 1. Gt Splittere, eller Gt leppa?

• Gt splittere som bilde 1
      19
    • Gt leppa som bilde 2
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger denne som egen tråd, fordi den tilhører prosjekttråden, men jeg ønsker ikke holde en avstemming der. Har hørt noe rykter om at avstemminger er vanskelige å bli kvitt igjen?

Uansett. I dag fikk jeg GT-splittere i posten. Mest fordi jeg ønsker "no stone unturned".. De måtte prøves. Hadde aldri trodd jeg kom til å like det, men jeg er sannelig ikke sikker!?

Gt Splittere gir ett mer originalt look. Gir mer klaring i forhold til fartshumper og det er unektelig tøft med mellomrommet i midten..

Gt-leppa gir mer aggresivitet, men er i tillegg hakket mer vulgær. Den gir ikke noe mellomrom i midten, men har en forhøyning i midten den også. Den gir mer overheng foran, og bilen ser mer senket ut med den.

splitters-1.jpg

DSC_0819-1.png

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Syns ikke no særlig om Gt-leppa. Stemte på splittere som jeg også syns ser bedre ut!

Skrevet

Ser unektelig bra ut begge delene, men leppa får bilen til å se lavere ut. Tror det kanskje passer bilens look bedre, da bilen ser generelt lav ut hehe

Skrevet

Må legge til at bilen faktisk er 2,5 cm høyere på bildet med leppa enn med gt-splitterne..

Og den ser faktisk nesten like lav ut..

Og da kan dere jo tenke dere åssen det hadde sett ut med gt-leppa nå som den er lavere ;)

Er som jeg skrev i tråden min, Gt-leppa får bilen til å se mye mye lavere ut..

Jeg vet fortsatt ikke.. Velger å la den gå litt til, høre med vetu03 når han kommer ned i morgen.. Forøvrig var det kjekt med splittere.. Da kan jeg pusse opp gt-leppa uten at det ser teit ut.. Leppa har fått sin andel steinsprut for å si det slik.. Må ha tak i ny i carbon, men lommeboka sier nei akkurat nå :D

Skrevet

Bilen var 2,5cm høyere da bildet ble tatt, så med leppa på nå ville den vært 2,5cm nærmere bakken enn det den er på bildet. Altså farlig nærme hehe Begynner å bli begrenset fremkommelighet hvis leppa skal på med såpass senk!?!?

Skrevet

Stemte for GT-leppa. "Det er liksom best" (sitat fra idiotisk Kvasirreklame). Passer bedre inn i helheten enn splitterne gjør :)

Skrevet

Oki.. Takker gutta :D

Setter pris på meningene deres.. Det passer fint med begge, for det er ikke "galt" med splitterne heller.. Men da blir det nok å montere leppa igjen ;)

Skrevet

Bra du tar til fornuft ;)

Men for all del, var ikke gæli med splitterne heller, men som Simpel skrev over her, så er det noe som mangler i midten på bilen din..

Og den skal jo være type lav, så hvorfor gå for noe som gjør den høyere?

Fuck framkommelighet, utseende for the win! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...