Markn Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Solgt til Øystein E30 M3. Stoler vedlig på denne karen og dette salget gikk smertefritt
BimmerKing Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hvor mange bilder er tatt med kameraet? Gå inn å sjekk på filene dine, hvilket nr som er på siste bildet=) LItt vesentlig når man skal kjøpe brukt speilrefleks Har du en prisantydning, eller selger du uansett til hb? I så tilfelle, hvor lenge vil denne auksjonen vare? Kan være temmelig intressert jeg hvis prisen blir rett Kan seff slenge inn ett bud på 2000.- bare for å ha gjort det...
Markn Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Ikke noe som helst av riper nei Høyeste bud er 3500 Hvor mange bilder er tatt med kameraet? Gå inn å sjekk på filene dine, hvilket nr som er på siste bildet=) LItt vesentlig når man skal kjøpe brukt speilrefleks Har du en prisantydning, eller selger du uansett til hb? I så tilfelle, hvor lenge vil denne auksjonen vare? Kan være temmelig intressert jeg hvis prisen blir rett Kan seff slenge inn ett bud på 2000.- bare for å ha gjort det... Tror jeg har tatt rundt 4-500 bilder. grunnet bryllup. Ehm, vil tro at den som byr rundt 4000 for kameraet vinner fort budrunden. Skal selgest av gårde med en gang.
Markn Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 3800 er nå budet på. Går muligens idag.
Markn Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Riktig. Får håpe du blir fornøyd. Har lagt med div tillegsutstyr som du får med som jeg har kjøpt då, og nå. Siden jeg ikke har bruk for dette når kameraet er ditt
Sevenord Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Bimmerking: Jeg må få spørre hvorfor det er vesentlig hvor mange bilder som er tatt med det? Jeg vet ikke bedre, så tillater meg å spørre
Tsbusa Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Bimmerking: Jeg må få spørre hvorfor det er vesentlig hvor mange bilder som er tatt med det? Jeg vet ikke bedre, så tillater meg å spørre Lurer jeg også.. Har selv ett speilreflekskamera, der starter den på 1 igjen når jeg har tatt ut de gamle bildene ifra minnekortet..
Torek Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Fordi lukkermekanismen ikke lever for evig. Men det er snakk om MANGE tusen bilder før det evt. skjer..
BimmerKing Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Mitt kamera er laget for mellom 50 og 70 000 eksponeringer. Dette er evig mye for noen som bruker kameraet til å ta to bilder av gamle grandtante Olge 3 ganger i året Men for meg som BRUKER kameraet, er det vesentlig info Dette kameraet er jo tilnærmet nytt, så vedkommende som kjøpte det vil nok få fanget mange gode minner med det
Anbefalte innlegg