tikkakjell Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 mangen bimmers folk som ska på vårmønstring på stord 16mai?? håpe sjøl å ta meg ein tur iallefal
tikkakjell Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Huh!? Skjer da noko her? hang ein lapp på aker om vårmønstring. sku vera oppe med motorsyklisten vist eg ikkje huske feil
RoaldJ Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 eeh.. hvorfor er denne på Teknisk? hehe. får vell ta en tur fra Karmøy jeg da
Niklas Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Huh!? Skjer da noko her? hang ein lapp på aker om vårmønstring. sku vera oppe med motorsyklisten vist eg ikkje huske feil Det høyres meget mogleg ut. Når det pleier å vera treff så er det der oppe. Stod det noko om kven som arrangerer og er det "kun" bmw treff? Hadde vert kult om det kom litt BMW folk frå rogaland og hordaland.
tikkakjell Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 veit ikkje kin sa ska ha de. men de var for alle slags biler. hadde vore gøy vist ein god gjeng fra bimmers hadde stilt opp ska lese skikkeleg igjennom lappen på mandag
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Eg e på jobb,men har eg litt flaks så ligge me på aker å montere trustherane (propellane), t den riggen P.s: da e jo vårmønstring på Husnes, søndag 3. mai då! Eg lure på om eg ska ta meg ein tur der
tikkakjell Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 P.s: da e jo vårmønstring på Husnes, søndag 3. mai då! Eg lure på om eg ska ta meg ein tur der faen, 3 mai:( eg ska jo levera diffen eg kjøpte tilbake fordi lageret va dårleg i den og begynne virkeleg å hasta med å fiksa meg ny diff
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Ja då hasta da litt! Går da ikkje an å bruka bilen nå? Rekne me du ska ha sperrediff?
tikkakjell Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 eg gidde ikkje å skru på den som stod på, e så tungt å bala på med aleina. den som står på nå e uten sperr. så eg får sjå ka de blir til eg kjøpe. trenge jo egentleg ikkje sperr, men da e jo alltid kjekt å ha da e veldig lite penge for tida og
Jay-O Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Eg stille hvis det er någe større arrangement... Broderen bor på Fitjar, har ein større grunn te å reise oppover med treff og.
simen221290 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 vi e ihvertfall 10 stykker så kommer med bimmere!men var dokkar stordinger på bmw treffet på arenum i dag?
Niklas Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Flottings! Faen då, arenum i Bergen? Var nemlig i bergen i dag med M3en, eg får jo ikkje med meg når det er treff rundtom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå