Opticus Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 jeg svarer meg selv og sier at det fungerer fint å installere forsterkeren der siden det er en digital forsterker og den tåler å bli varm. Har fått dette bekreftet i et annet forum av en som har installert samme forsterker på samme sted jeg vil ha den. kanskje jeg skulle laget en tråd i prosjekt delen i forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Ikke for å være pirkete, men det er vel snarere fordi en klasse D forsterker ikke genererer like mye varme som en "konvensjonel" forsterker (En kraftig klasse A forsterker fungerer fint som varmeovn i tillegg til at den dytter musikk ut i høyttalerne dine) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ikke for å være pirkete, men det er vel snarere fordi en klasse D forsterker ikke genererer like mye varme som en "konvensjonel" forsterker (En kraftig klasse A forsterker fungerer fint som varmeovn i tillegg til at den dytter musikk ut i høyttalerne dine) Det er helt korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå