Bmw e39 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Da var grenrør fra schmiedmann kommet på plass:) Nydelig lyd, å bedre bunndrag ble det å Men hvis det er flere som har tenkt å gjøre dette, så burde dere ha, eller få noen sammen med dere som kan sveise. Det står at det skal bare være å sette på å sveise fast, men som alltid så er det ikke så lett. Måtte kappe ene røret som fulgte med, for å få mere bøy på det( fikk ikke klaring til feste mellom blokk å gearkasse) ++ at det er et stag som går mellom blokka å motorfestet, dette mått jeg ta bort for å få plass til det framste grenrøret. Men det ble bra slutt resultat til slutt;) Skal legge ut noen bilder når jeg får den på bukken igjen;)
LarsH Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 stemmer det, monterte mitt i dag på en e30 det la seg på torpedo veggen, måtte gjøre om det ene røret der også men flott finish er det ihvertfall
Bmw e39 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Jada, etter litt arbeid å litt spekulering å litt finsveising, så ble det meget pen finish:D
Haug530D Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Uten turbo? skal selv montere grenrør når jeg har vært hos BT å godkjent senken om ca 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå